دانشگاه صنعتی شریف، مدرسه تابستانه‌ برگزار می‌کند

تهران (پانا) - دانشگاه صنعتی شریف مدرسه تابستانه‌ای برای دانش آموزان پایه دهم تا دوازدهم کل کشور برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه صنعتی شریف، مدرسه تابستانه‌ برگزار می‌کند

به گزارش دانشگاه شریف، مدرسه تابستانه «رستا» ویژه دانش‌آموزان ورودی پایه دهم تا دوازدهم کل کشور، به شکل دو کارسوق مجزای مجازی و حضوری برگزار می‌شود. رویداد مجازی از ۲ تا ۴ شهریور در بستر پلتفرم تعاملی و رویداد حضوری از ۸ تا ۱۰ شهریور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

کارگاه‎های علمی ارائه شده در مدرسه تابستانه شامل مباحثی در حوزه‌های ریاضی، علوم کامپیوتر و فیزیک و مسابقه علمی در پایان رویداد است. همه‌ی مطالب توسط دانشجویان برتر دانشگاهی و تحت نظر استادان آنان طراحی شده و به زبان دانش‌آموزان مخاطب رویداد به‌طریق کارگاه‌های جذاب و تعاملی تبدیل شده است.

داده‌کاوی، هوش مصنوعی، الگوریتم، کدگذاری و فشرده‌سازی، نظریه بازی و مکانیک سیالات عناوین کارگاه‌هایی است که در این رویداد برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، دانش آموزان علاقه‌مند می‌توانند جهت ثبت‌نام در این رویداد از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ مردادماه با مراجعه به سایت summerschool. sampad. gov. ir مشخصات اولیه خود را ثبت کنند و سؤالات ورودی رویداد را دریافت و به‌طور گروهی آن‌ها را حل کرده و پاسخ خود را در سامانه قرار دهند.

پس از بررسی پاسخ‌ها توسط تیم برگزاری، اسامی پذیرفته‌شدگان رویداد ۳۰ مردادماه در سایت رویداد قرار خواهد گرفت و امکان پرداخت هزینه و نهایی کردن ثبت نام برای پذیرفته‌شدگان فراهم خواهد شد.

تنها امکان شرکت در یکی از این دو کارسوق مجازی یا حضوری برای دانش آموزان فراهم است و امکان انتخاب نوع رویداد مورد نظر در هنگام ثبت نام در سایت وجود دارد.

جمع علمی‌- ترویجی رستا به‌عنوان یک انجمن علمی رسمی در دانشگاه صنعتی شریف، از سال ۱۳۹۶ اقدام به برگزاری دوره‌های برخط و حضوری برای دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه از سراسر کشور کرده است. در این رویدادها دانشجویان نخبه‌ی کشور به عنوان آموزگار حضور داشته و دانش‌آموزان به‌صورت گروهی شرکت می‌کنند و تدریس به‌صورت تعاملی و مسئله‌محور انجام می‌گردد. این کارسوق علمی توسط سازمان کل پرورش استعدادهای درخشان، دانشگاه شریف و انجمن علمی رستا برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار