پایان مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دختر سراسر کشور

تهران (پانا) - مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بانیازهای ویژه دختر سراسر کشور با کسب 116 رتبه اول تا سوم توسط دانش آموزان به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پایان مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه دختر سراسر کشور

جواد روحانی رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی در آیین اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان بانیازهای ویژه دختر سراسر کشور که در تالار مهرآینان مجتمع آموزشی، فرهنگی و توان بخشی امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار شد گفت: در این دوره از مسابقات 274 دانش آموز دختر بانیازهای ویژه کشور در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن کریم، حفظ مکتوب، نهج البلاغه، احکام، تفسیر، صحیفه سجادیه و انشای نماز به مدت دو روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: بر اساس این سند، نظام تعلیم و تربیت چرخشی از یک نظام آموزشی صرف به سمت یک نظام همه جانبه‌ای که در ساحت‌های شش گانه به تربیت می پردازد حرکت می‌کند.

روحانی افزود: این سند تاکید دارد که از شش ساحت تربیت که شش بعد از ابعاد وجودی ما انسانها است، مهمترین ساحت، اعتقادی، عبادی و اخلاقی است.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: در جای جای این سند تاکید شده اگر ما، دانش‌آموزان را در همه ابعاد خوب تربیت کنیم اما در بحث اعتقادی، عبادی و اخلاقی آنها را به خود رها کنیم، قطعا به نتیجه نمی‌رسیم و رسالتی که رسیدن به حیات طیبه است را به دست نمی‌آوریم.

گفتنی است مسابقات قرآن، عترت و نماز پسران نیز از 28 مردادماه آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار