پسر جا پای پدر گذاشت؛ ظهور مدعی جدید در سنگین وزن کشتی آزاد جهان

تهران (پانا) - امیررضا معصومی در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان با شکست حریفی از هند قهرمان شد و سومین طلای تیم ایران را بر گردن آویخت.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
پسر جا پای پدر گذاشت؛ ظهور مدعی جدید در سنگین وزن کشتی آزاد جهان

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از ۲۴ مرداد در صوفیه بلغارستان آغاز شد و امروز (چهارشنبه - ۲۶ مرداد) به کار خود پایان داد.

مبارزه‌های رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم از ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه به وقت تهران آغاز شد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیررضا معصومی دارنده طلای نوجوانان جهان پس از استراحت در دور نخست، در دور بعد با نتیجه ۱۴ بر ۴ مراب سلیماناشویلی از گرجستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امیررضا فرزند فردین معصومی از قهرمانان نامدار کشورمان در این مرحله به مصاف نیکولاس فیلدمن از آمریکا رفت و حریف خود را با نتیجه ۱۱ بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

وی در فینال به مصاف ماهندرا گایکواد از هند رفت و در همان ۳ دقیقه نخست کار را یکسره کرد و حریف هندی را ۱۳ بر ۲ شکست داد و مقتدرانه طلای جهان را به گردن آویخت. معصومی نیز در این مسابقات همه حریفان را با امتیاز عالی شکست داد.

لحظاتی پیش امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم طلایی شد و آرمین حبیب‌زاده و عارف رنجبری آزادکاران وزن‌های ۶۱ و ۸۶ کیلوگرم در پیکارهای جوانان جهان در بلغارستان نیز به ترتیب نقره و برنز گرفتند.

روز گذشته و در پنج وزن نخست سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار