کشتی آزاد جوانان جهان؛

حبیب‌زاده طلای جهان را به حریف ژاپنی داد

تهران (پانا) - آرمین حبیب‌زاده و عارف رنجبری آزادکاران وزن‌های ۶۱ و ۸۶ کیلوگرم در پیکارهای جوانان جهان در بلغارستان به ترتیب نقره و برنز گرفتند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حبیب‌زاده طلای جهان را به حریف ژاپنی داد

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از ۲۴ مرداد در صوفیه بلغارستان آغاز شد و امروز (چهارشنبه - ۲۶ مرداد) به کار خود پایان خواهد داد.

مبارزه‌های رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم از ساعت ۱۹:۳۰ امروز چهارشنبه به وقت تهران آغاز شد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم آرمین حبیب‌زاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر میکیتا آبراموف از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ نیکولاس بوزاکیس از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حبیب‌زاده در این مرحله با نتیجه ۳ بر صفر حمزات ارسامرزویف از فرانسه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. او در مبارزه فینال به مصاف یوتو نیشیوچی از ژاپن رفت و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی از حریف پیش بود اما بر اثر یک اشتباه کشتی را با نتیجه ۵ بر ۳ واگذار کرد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم عارف رنجبری در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر ژولین ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت و در این مرحله به مصاف رحیم ماگمادوف نایب قهرمان سال گذشته، از فرانسه با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش به دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. رنجبری در این گروه با نتیجه ۳ بر صفر آنجلوس کوکلاریس از یونان را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف سبوحی امیرارسلان‌اف از جمهوری آذربایجان رفت که در یک کشتی حساس حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و ضمن گرفتن مدال برنز، ۱۵ امتیاز حساس تیمی نیز برای تیم کشورمان گرفت.

تا لحظاتی دیگر امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می‌روند.

روز گذشته و در پنج وزن نخست سبحان یاری در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، حسین محمدآقایی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار