حسن خانمحمدی: پرسپولیس در مجموع ۵ مهاجم می خواهد

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است سرخ‌ها یک مهاجم دیگر نیاز دارند تا مشکل اصلی تیم در فصل گذشته که گلزنی بود، برطرف شود.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
حسن خانمحمدی: پرسپولیس در مجموع ۵ مهاجم می خواهد

چند روز قبل لیگ فوتبال ایران آغاز شد و هیجان مسابقات باشگاهی علاقه‌مندان را در بر گرفت. هفته‌ای که در آن استقلال با دو گل به سپاهان باخت و پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن متوقف شد. در این باره حسن خان محمدی بازیکن سابق پرسپولیس مصاحبه ای انجام داد که های لایت آن را در زیر می خوانید:

*هفته اول شرایط خاص خودش را دارد. برخی تیم‌ها دیر بدنسازی کردند و یکسری تیم‌ها زود. بنابراین نمی‌شود بر اساس هفته اول چندان قضاوت کرد. باید چند هفته از مسابقات بگذرد و وقتی تیم‌ها به شرایط خوب رسیدند، مسابقات را تحلیل کرد. مثلا بعضی از این تیم‌ها مشکلاتی داشتند و نتوانستند به اردو بروند. به همین دلیل بر اساس هفته اول نمی‌توان قضاوت درستی داشت.

*پرسپولیس یک مهاجم دیگر به صورت قطعی لازم دارد. به نظرم پرسپولیس باید دو مهاجم داشته باشد. شما می‌بینید بازی‌ها فشرده است و اگر یکی از مهاجمین مصدوم بشوند آن وقت تیم دچار مشکل می‌شود. به خاطر همین باید دو تا مهاجم بگیرد که اگر خدای نکرده مصدومیت پیش آمد، مهاجم جایگزین داشته باشد.

*عبدی گل‌های خیلی حساسی برای پرسپولیس زده، اما باید همه جوانب را در نظر گرفت. اگر عبدی مصدوم شود خدای نکرده یا اتفاق دیگری بیفتد پرسپولیس باید مهره جایگزین داشته باشد. تیم در کل باید چهار، پنج تا مهاجم داشته باشد. عبدی هم در این چند ساله یک مقدار فرازونشیب زیاد داشته که خودش هم تا حدودی مقصر بوده. ولی خب به نظرم پرسپولیس باید حتما یک مهاجم دیگر بیاورد از این منظر که توی فاز حمله تیم سال گذشته خیلی آسیب دید و امسال دیگر نباید چنین مشکلی پیش بیاید.

اصلا فکر کرده اید اگر عبدی مصدوم شود چه مشکلاتی به وجود می آید؟/ پرسپولیس در مجموع ۵ مهاجم می خواهد!

*کهکشانی شدن به خرید ستاره نیست. من فکر نمی‌کنم هر تیمی هر قدر هم بازیکن خوب بگیرد مثلا بتواند در لیگ موفق شود. بازیکنان در کنار همدیگر هستند که نتیجه می‌گیرند. این مکمل‌سازی بازیکنان با هم هست که می‌تواند شرایط را خوب کند. من فکر می‌کنم هر قدر هم یک تیم بازیکن بگیرد و نتواند ساختار تیم را خوب کند نتیجه گرفتن امکان‌پذیر نیست. به هر حال هر دو تیم استقلال و پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفتند ولی آن تیمی که بتواند از این بازیکنان خوب استفاده کند و حواشی را جمع کند، می‌تواند موفق شود.

*به نظر من پرسپولیس بهتر از تیم فولاد است و شرایط خیلی بهتری دارد. فولاد هم یک تیم دفاعی است. مثل ذوب‌آهن عمل می‌کند و گاهی ضد حمله هم می‌زند. اما کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگین‌تر است. پرسپولیس نسبت به بازی قبل اوضاع بهتری خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار