وزیر اطلاعات در دیدار مسئولین عالی قضایی مطرح کردمقابله وزارت اطلاعات با اقدامات رژیم صهیونیستی با هماهنگی دستگاه قضایی:

مقابله وزارت اطلاعات با اقدامات رژیم صهیونیستی با هماهنگی دستگاه قضایی

تهران (پانا) _ جلسه مسئولین عالی قضایی به ریاست معاون اول قوه قضاییه با حضور وزیر اطلاعات و معاونین، به منظور هماهنگی و هم افزایی جهت مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تروریستی، در وزارت اطلاعات تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مقابله وزارت اطلاعات با اقدامات رژیم صهیونیستی با هماهنگی دستگاه قضایی

به گزارش قوه قضاییه، جلسه مسئولین عالی قضایی به ریاست معاون اول قوه قضاییه با حضور وزیر اطلاعات و معاونین، به منظور هماهنگی و هم افزایی جهت مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی و گروهک های تروریستی، در وزارت اطلاعات تشکیل شد.

وزیر اطلاعات در این جلسه ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای‌ایشان، به ارائه گزارشی از اقدامات موثر وزارت اطلاعات پرداخت و با اشاره به یکسالگی آغاز به کار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم گفت: مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی اولویت اول وزارت اطلاعات است که تاکنون با هماهنگی و همراهی دستگاه قضائی و جامعه اطلاعاتی، اقدامات موثری جهت مقابله با رژیم صهیونیستی صورت گرفته است و این اقدامات تهاجمی کماکان در دستور کار وزارت اطلاعات قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: وزارت اطلاعات حمایت جدی از اقدامات شجاعانه و برجسته اقتصادی دولت انقلابی و مردمی حضرت آیت الله رئیسی جهت ساماندهی و رفع مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه نیز با تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است که این مدیون زحمات و تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج)، خون شهدا و مدافعان حرم است.

پس از پایان جلسه، مسئولین قضایی، از نمایشگاه دستاوردهای وزارت اطلاعات بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار