سجاد راستخانه مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان لرستان شد

لرستان (پانا) - مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن تقدیر از خدمات فرشته طهماسبی در دوره مدیریت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان، طی حکمی سید سجاد راستخانه را به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان لرستان منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سجاد راستخانه مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان لرستان شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، متن حکم مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد به این شرح است:

جناب آقای سیدسجاد راستخانه

سلام علیکم

«نظر به تعهد، مسئولیت‌پذیری و شایستگی‌های فرهنگی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ شما را به مدت دو سال به سمت «مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان لرستان» منصوب می‌کنم.

بی‌گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همۀ مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان‌ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنهاست. انجام این وظیفۀ خطیر و دلپذیر، که به‌ویژه در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه‌گر است، مستلزم توجه همدلانه و آگاهانه به نکاتی است که بر رعایت آنها در طراحی و اجرای برنامه‌ها تأکید دارم.

توجه به برنامه‌ریزی و تعیین اهداف و بسیج امکانات برای تحقق آنها، سازماندهی وظایف ستاد به منظور ایجاد بهره‌وری و مشارکت در کارکنان، کنترل فرایند و نظارت هدفمند و صمیمانه بر آنها، توجه ویژه به خدمت‌رسانی به اعضا و ارتباط نزدیک با مردم، استفاده از ظرفیت سرمایۀ انسانی، ارتباط صمیمانه با کتابداران و تلاش برای تسهیل در انجام وظایف ایشان، هم‌افزایی با دیگر مراکز و دستگاه‌های فرهنگی استان به‌ویژه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان و هدایت به‌هنگام و مسئولانه ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان به منظور توسعۀ جغرافیایی و فرهنگی کتابخانه‌ها.

روزآمدی و کارآمدی برآمده از انجام وظایف مذکور، نویدبخش تحقق بنیادی‌ترین وظیفۀ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، یعنی ترویج فرهنگ کتاب، کتابخوانی و دانایی است.

برای شما در انجام بسامان وظایف سازمانی از درگاه خداوند مهربان توفیق می‌طلبم و امیدوارم اعتماد نهاد کتابخانه‌ها به جنابعالی، پاسخی سزاور شأن مردم شریف آن مرز و بوم بیابد؛ بفضله و کرمه.»

لازم به ذکر است سیدسجاد راستخانه، متولد ۱۳۶۶، دانش‌آموخته کارشناسی‌ارشد اقتصاد است. در سوابق وی سمت هایی مانند مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس اتحادیه های انجمن های اسلامی دانش آموزان، معاون علمی، پژوهشی بسیج فرهنگیان و مشاور علمی آموزشی سازمان دانش آموزی استان لرستان دیده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار