جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:

رسانه‌ها می‌توانند به عنوان ابزار صدور انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشد

شیراز ( پانا ) - مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر و نماینده ولی‌فقیه در سپاه فجر و جمعی از اصحاب رسانه در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها  می‌توانند به عنوان  ابزار صدور انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشد

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: یکی از موضوعاتی که امروز بیش از هر زمان دیگر به آن نیازمند هستیم، نقشی است که رسانه می‌تواند به عنوان روشنگری در جامعه داشته باشد، رسانه‌ها یکی از ابزارهای اصلی قدرت نرم در جمهوری اسلامی هستند.

سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده گفت: سیطره رژیم صهیونیستی بر شمار زیادی از رسانه‌های دنیا، به هر سبک و سیاقی که مدنظرشان است به قلب واقعیت و تحلیل می‌پردازند و جای حق و باطل را جا به جا می‌کنند. این‌ مسئله مهمی است که در سراسر رسانه‌های دنیا دارد اتفاق می‌‌افتد و رسانه‌های مملکت اسلامی مخصوصا در گام دوم انقلاب نقش مهمی در تبیین واقعیت‌ها و شناخت حقیقت، مخصوصا به نسل جوان بر عهده دارد.

او گفت: رسانه می‌تواند نقش حلقه واسط میان مردم و مسئولین، برای مطالبه‌گری خواسته‌های به حق مردم با نگاه مسئله محوری باشد، رسانه‌ها باید به عنوان زبان گویای مردم نقش آفرین باشند.

وی در ادامه گفت: بسیاری از مسائل و مشکلات امروز جامعه به دلیل این است که در زمان خود مطرح، دنبال و بررسی نشده است؛ مسئولان در نظام اسلامی به رسانه اهمیت می‌دهند و رسانه باید در شناسایی و معرفی مسائل و کمک به حل آن‌ها تاثیرگذار عمل کند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس گفت: اختلاف سلیقه خوب و مورد تایید مسئولین است و سلایق گوناگون می‌تواند موجب پیشرفت شود، و در سراسر جهان رسانه‌ها بر سر چارچوب‌ها و خطوط قرمز نظرات متفاوت ارائه نمی‌دهند، در نظام اسلامی هم نیازمند یک جبهه واحد رسانه‌ای در تقابل با استکبار هستیم.

عبدالله‌زاده گفت: با امید‌آفرینی، هم‌افزایی، دشمن‌شناسی، شناخت فضای مجازی و سواد رسانه‌ای و سبک زندگی اسلامی در عرصه رسانه می‌توان تاثیرگذار خواهد بود، رسانه می‌تواند به عنوان ابزار صدور انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشد.

او گفت: رسانه صرفا اطلاع رسانی نیست بلکه تکلیف رسانه جمهوری اسلامی سنگین‌تر این است که بخواهد ابزار دست عده‌ای شود و رسانه بدنبال بیان حق، حق‌طلب، حق‌گو و حق‌مدار است بصورتی که بتواند واقعیت را بیان کند در راستای اهدافی که مدنظر است و در خدمت اعتقادات و باورهای عقلی، دین، پرچم و میهن اسلامی باشد که امروز قلم و دوربین شما این اثرگذاری را دارد.

وی در ادامه گفت: رسالت انبیاء و رسالت ائمه روشنگری بود و علاوه بر آن جهل را کنار بگذارند و کار شما خبرنگاران شبیه کار انبیاء در راستای بیان حقایق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار