بهادری جهرمی: مقاومت اسلامی امری فراتر از منطقه شده است

تهران (پانا) - سخنگوی دولت، مقاومت اسلامی را امری فراتر از منطقه دانست و تاکید کرد مقاومت هویتی جدید به جهان اسلام و منطقه بخشیده و پیروزی‌های زیادی را هم نصیب ملت‌های آزادی‌خواه کرده است.

کد مطلب: ۱۳۰۱۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بهادری جهرمی: مقاومت اسلامی امری فراتر از منطقه شده است

علی بهادری جهرمی روز یکشنبه با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت ۲۳ مرداد «روز مقاومت اسلامی» نوشت: امروز روز مقاومت اسلامی است. اگر سالها قبل حزب‌الله لبنان توانست رژیم صهیونیستی را در جنگ ۳۳ روزه به ذلت بکشاند، امروز مقاومت در غزه ۳ روزه منجر به آتش‌بس شد. مقاومت اسلامی امری فراتر از منطقه شده است که دیگر نه‌تنها قابل انکار نیست، بلکه قدرتی روزافزون دارد.

سخنگوی دولت افزود: مقاومت اسلامی این روزها در یمن، عراق، افغانستان، سوریه و حتی آفریقا و آمریکای لاتین مرزهای مقاومت را به قدری گسترانیده‌اند که استکبار جهانی در هیچ نقطه‌ای نمی‌تواند با خیال راحت بساط زور و استعمارگری‌اش را گسترش دهد.

بهادری جهرمی افزود: ایده صدور انقلاب امام خمینی(ره) این روزها در چهره سربازان مقاومت اسلامی در سراسر جهان قابل رویت است. مقاومت هویتی جدید به جهان اسلام و منطقه بخشیده و پیروزی‌های زیادی را هم نصیب ملت‌های آزادی‌خواه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار