سرلشکر باقری: غفلت در «جهاد تبیین» جایگاه شهید و جلاد را تغییر می‌دهد

تهران (پانا) - رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی به‌ویژه خبرنگاران تبریک گفت و تاکید کرد‌ با تداوم نبرد حق و باطل، هر غفلت و کوتاهی در جهاد تبیین می‌تواند به تغییر جایگاه شهید و جلاد منجر شود.

کد مطلب: ۱۳۰۱۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکر باقری: غفلت در «جهاد تبیین» جایگاه شهید و جلاد را تغییر می‌دهد

‌به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع‌رسانی به‌ویژه خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین (ع) و صلی الله علیک یا زینب الکبری (س)

تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی و آغاز رسالت روایتگری و جهاد تبیین حضرت زینب (س) ویژگی خاص این سال است.

با تداوم نبرد حق و باطل، هر غفلت و کوتاهی در جهاد تبیین می‌تواند به تغییر جایگاه شهید و جلاد منجر شود.

این مبارزه، امروز حیاتی‌تر و پیچیده‌تر از هر زمان دیگری جریان دارد که یکی از نظایر آن، تحریف واقعیت‌ها و تغییر و تخریب باور‌های مردم، با توسل به دروغ‌های حرفه‌ای و اغراق یا سیاه‌نمایی با بهره‌گیری از تمام امکانات و به‌ویژه فضای مجازی است.

دشمن در این تهاجم ترکیبی همه‌جانبه علیه ملت بزرگ ایران اسلامی، همه توان و امکانات خود را بسیج کرده تا شکست در دستیابی به اهدافی را که از راه‌های تهاجم نظامی، سیاسی و اقتصادی ناکام مانده از این طریق جبران کند. از این رو در مقابله با ایجاد شبهه توسط دشمن در مسیر جهاد تبیین امری ضروری است که این نیز، خود سنگر دیگری در ایفای نقش سربازی خواهد بود. امید است نزد پروردگار مقبول افتد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار