معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

برگزاری اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش در آخرین روزهای مرداد

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش از برگزاری اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش در آخرین روزهای مرداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش در آخرین روزهای مرداد

قاسم احمدی لاشکی در نشست تخصصی معاون حقوقی و امور مجلس با اعضای شورای معاونان اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان، با گرامیداشت یاد شهید قاسم سلیمانی گفت: در سی و یکمین سفر رئیس جمهور و آخرین سفر دور اول به کرمان آمدیم که جلسه جمع‌بندی سفرهای دور اول و برنامه‌ریزی برای دور دوم سفرها در کرمان برگزار می‌شود و در واقع جلسه هیئت دولت برای استان کرمان هم محسوب می‌شود.

وی افزود: مهمترین چالش دستگاه تعلیم و تربیت نیروی انسانی است، لذا باید در انتخاب و استخدام معلمان روش‌های مناسبی اعمال شود و معلمان متخصص و متعهد به کار گرفته شوند.

احمدی لاشکی اظهار کرد: سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ مرداد در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود که پنج کمیسیون تخصصی شامل کمیسیون‌های "الگوی حکمرانی و اجرایی سازی سند تحول بنیادین"، "عدالت تربیتی و تامین نصیب برابر آموزشی با تاکید بر زیست‌بوم جدید و آماده‌سازی مدارس برای ایفای وظیفه در سال تحصیلی آینده"، "پایش و سنجش کیفیت یادگیری با نوآوری در محتوا و روش‌های آموزشی مبتنی بر فناوری‌های نوین"، "ایجاد فرصت‌های نوین تربیتی و پرورشی، تحکیم رابطه خانواده و مدرسه، مدیریت آسیب‌های اجتماعی، صیانت از کودک در برابر آسیب‌های فضای مجازی" و "مردمی‌سازی آموزش و پرورش، تامین اقتصاد پایدار آموزش، ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان" برای این اجلاس تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه قرار است رتبه‌بندی معلمان به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی منجر شود، گفت: باید معلمان بر اساس شایستگی‌های خود، به هر رتبه‌ای که در شان آنها است برسند.

برپایه این گزارش، نشست تخصصی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با اعضای شورای معاونان اداره کل (به صورت حضوری) و با مدیران و روسای آموزش و پرورش استان کرمان (به صورت مجازی) در سالن اجتماعات شهید مهدوی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار