«شبگردی با سیگار سرخ» در نشر عنوان منتشر شد

تهران (پانا) - مجموعه داستان «شبگردی با سیگار سرخ» نوشته کسری برزیده توسط نشر عنوان منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
«شبگردی با سیگار سرخ» در نشر عنوان منتشر شد

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای و اطلاع رسانی نشر عنوان، کسری برزیده در نخستین تجربه نویسندگی خود روایت‌هایی جذاب و خواندنی خلق کرده است. شش داستان کوتاه در کتاب شبگردی با سیگار سرخ گنجانده شده است. این شش داستان عبارتند از: به رنگ روز قدیم. شبگردی با سیگارِ سرخ. پیش از غروب خواهد بود. رویای نیمه‌شب زمستان. شخصیت‌های این داستان همگی… و دعوت به مراسم ختم.

نویسنده جوان کتاب شبگردی با سیگار سرخ درباره نخستین تجربه داستان‌نویسی خود می‌گوید: این داستان‌ها حاصل یک دوره ۸ ساله است. تلاشی است برای پیوند میان کابوس‌هایی فردی و جمعی. کوششی برای رسیدن به درک از نوشتن. کلمات در خلوت‌ترین لحظه‌های داستان‌نویس شکل می‌گیرند، با این همه از میراثی جمعی و بی‌انتها در تاریخ و زمان تغذیه می کنند و وام می گیرند. تا که پیوندی بسازند میان کابوس‌هایی فردی و وحشتی جمعی. با این همه تکیه مطلق به فکر دیگران خود وحشتی دیگر است.

پس فراتر از آن پیوند می‌توان گفت کوششی است برای درک تنوعی که از فردی به فرد دیگر می‌تواند دره‌ای باشد به عمق همان کابوس‌ها. آونگی میان ساختن و دوباره ساختن برای غلبه بر آن وحشت. فرار از با فکر دیگری اندیشیدن.

مجموعه داستان شبگردی با سیگار سرخ نوشته کسری برزیده از سوی نشر عنوان در سری کتاب‌های داستان ما و در ۱۲۶ صفحه، قطع رقعی و با قیمت 55 هزار تومان روانه بازار کتاب ایران شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار