ضیا عربشاهی: روی اعصاب ۳ بازیکن تیم رژه نروید!

تهران (پانا) - ضیا عربشاهی بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید حدود ۲۰ نفر جلوی در باشگاه پرسپولیس تجمع کرده بودند که از این تعداد به جرأت می‌توان گفت ۱۰ نفر از ادمین‌های فضای مجازی، کانال‌ها و پیج‌هایی بودند که به سفارش دلالان شهر را شلوغ کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ضیا عربشاهی: روی اعصاب ۳ بازیکن تیم رژه نروید!

به گزارش خبرورزشی، چهارشنبه گذشته تعدادی از هواداران پرسپولیس جلوی در باشگاه رفته و به دلیل عدم خرید مهاجم خارجی شعارهایی علیه رضا درویش سر دادند. در همین ارتباط خبر آمده بود که ضیا عربشاهی هم در صحنه حضور داشته و حتی با چند هوادار پرسپولیسی درگیر شده است.

عربشاهی اما ضمن تکذیب این خبر به خبرورزشی گفت: بعد از ۱۰ سال بالاخره تصمیم گرفتم سری به دفتر باشگاه پرسپولیس بزنم. در یکی دو سال اخیر رسول پناه و صدری از من دعوت کرده بودند به دفتر باشگاه بروم و گپی بزنیم اما قبول نکردم. زمانی به ملاقات مجید صدری رفتم که از پرسپولیس رفته بود. این بار هم خودم خواستم بروم باشگاه که دیدم حدود ۲۰ نفر جلوی در باشگاه پرسپولیس تجمع کرده اند و با آنها صحبت کردم اما هیچ درگیری یا حتی بحث لفظی شدیدی نداشتیم.

وی ادامه داد: حدود ۲۰ نفر جلوی در باشگاه پرسپولیس تجمع کرده بودند که از این تعداد به جرأت می‌توانم بگویم ۱۰ نفر از ادمین‌های فضای مجازی، کانال‌ها و پیج‌هایی بودند که به سفارش دلالان شهر را شلوغ کرده‌اند. هیچ درگیری هم با این افراد نداشتم اما به نظر می‌رسید آن ۱۰ نفر از جایی پُر شده و خط گرفته باشند چون فقط حرف خودشان را می‌زدند!

هافبک اسبق پرسپولیس افزود: من وکیل مدافع رضا درویش نیستم اما او مدیری ورزشی و کاملا آشنا با فضای این چنینی است. او تحت تأثیرفضای مجازی و ادمین‌های آن که از دلالان خط می‌گیرند قرار نمی‌گیرد. درویش حاضر نیست به خاطر جلب رضایت دلالان و مزدوران مجازی آنها مهاجم ۲۰۰ هزار دلاری را ۲ میلیون دلار بخرد و به همین خاطر هم علیه او شعار دادند اما با این حال مهاجم بُنجل نخواهد خرید!

وی ضمن اشاره به نقش دلالان در بالا رفتن قیمت گزینه‌های خارجی پرسپولیس یادآور شد: خیلی‌ها نمی‌دانند اما باشگاه پرسپولیس با یک بازیکن بر سر رقم مثلا ۲۰۰ هزار دلار به توافق می‌رسد اما ناگهان تماس‌هایی از داخل ایران توسط دلالان با آن بازیکن خارجی برقرار شده و ناگهان قیمت اش ۲ میلیون دلار می‌شود! من این حرف را به چند هوادار پرسپولیس که جلوی در باشگاه آمده بودند هم زدم اما مشکل اصلی لو رفتن اسم گزینه خارجی است. بله، من یا همه پرسپولیسی‌ها می‌دانیم این تیم نیاز به مهاجم دارد اما نه به هرقیمتی!

عربشاهی در ادامه خاطر نشان کرد: مطمئن باشید دلالان نفوذ زیادی دارند که این اخبار را خیلی زود متوجه شده و با مهاجم خارجی پرسپولیس ارتباط می‌گیرند. آنها با ادمین کانال و پیج‌های فضای مجازی نیز ارتباط دارند و خیلی راحت می‌توانند جو را علیه رضا درویش یا هرکسی که دلشان خواست کنند. البته پرسپولیس ۱۰ ادمین و چند هوادار احساساتی و جوان ندارد و ۴۵ میلیون طرفدار واقعی در سراسر کشور دارد. من اسم این ۱۰ نفری که جلوی در باشگاه دیدم و مطمئنم با دلالان در ارتباط هستند را هوادار نمی‌گذارم. البته بین آنها ۱۰ نفری هم بودند که دلشان برای پرسپولیس می‌سوزد و متوجه حرف‌هایم شدند.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن دعوت کردن یحیی گل محمدی به آرامش، گفت: یحیی گل محمدی اگر می‌خواهد قهرمان شود باید آرامش خودش را حفظ کند. او اگر تیمش را دوست دارد نباید مصاحبه کند و باید حرف‌ها یا گلایه‌هایش را به صورت خصوصی با مدیرعامل باشگاه در میان بگذارد. اینکه شما مرتب بگویید دو مهاجم خارجی می‌خواهید به چه معناست؟

وی همچنین ادامه داد: در حال حاضر پرسپولیس ۳ مهاجم به اسامی‌مهدی عبدی، حامد پاکدل و تمیروف دارد. صحبت کردن مداوم از کمبود مهاجم یا نیاز به خرید فوروارد خارجی این ۳ بازیکن را از لحاظ روحی و روانی تخریب می‌کند. سال گذشته هم آقا یحیی خریدهایی داشت که با نظر خودش جذب شدند اما اغلب روی نیمکت نشستند. امسال رضا درویش بهترین ستاره‌ها را خریده است و حق اش نیست این همه هجمه را تحمل کند.

هافبک اسبق پرسپولیس درپایان ضمن حمایت از مهدی عبدی، عنوان کرد: مهدی عبدی در بدترین شرایط، در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس گل زده است. او در دربی به استقلال گل زده و توانایی‌های خودش را به اثبات رسانده است. چرا نباید به مهدی عبدی اعتماد کنیم؟ از آن طرف اگر شرزود تمیروف به درد نمی‌خورد چرا او را نگه داشتیم؟ اگر مهاجم خوبی نیست اجازه می‌دادیم به تیم‌های دیگر برود اما حالا که او و حامد پاکدل را نگه داشتیم بهتر است به آنها روحیه بدهیم. ایرادی ندارد که مهاجم خارجی دیگری به این جمع اضافه شود اما باید مراقب این ۳ مهاجم هم بود. نباید روی اعصاب آنها رژه رفت و کاری کرد که فضای مجازی روحیه این ۳ مهاجم را درب و داغان کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار