در اطلاعیه شماره یک «کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان» اعلام شد؛

آغاز فعالیت رسمی «میز کار رتبه‌بندی معلمان»

تهران (پانا) - مطابق اطلاعیه شماره یک «کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان»، میز کار رتبه‌بندی معلمان (ناظر ستادی) به طور رسمی آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت رسمی «میز کار رتبه‌بندی معلمان»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن اطلاعیه شماره یک «کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان» به شرح زیر است:
«به اطلاع جامعه فرهیخته معلمان گرامی می‌رساند؛ با عنایت به حمایت و پیگیری های رئیس جمهور محترم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان و همچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی‌سازی قانون رتبه‌بندی معلمان و اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه‌بندی معلمان(ناظر ستادی) با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، آغاز به کار کرد.
این میز کار با حضور نمایندگانی از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، دفتر توسعه آموزش‌های مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع و مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری و با هدف جمع‌آوری و رفع ابهامات و پرسش‌های احتمالی، تکمیل و اصلاح سامانه رتبه‌بندی معلمان، تدوین راهنماهای لازم ، طراحی دوره‌های تربیت ارزیاب و... برگزار می‌شود.
شایان ذکر است؛ جلسات‌ میزکار ستادی بطور روزانه و مستمر برگزار و گزارشی از نتایج و خروجی نشست‌ها در پایان هر روز به مقام عالی وزارت برای جمع‌بندی نهایی ارسال می‌شود که مصوبات آن در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع معلمان ارجمند خواهد رسید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار