مدیرعامل خبرگزاری پانا اعلام کرد

انتشار 400 محتوای رسانه‌ای در خبرگزاری پانا درباره «احلی من‌ العسل»

فعالیت ۶۰ هزار دانش‌آموز خبرنگار در خبرگزاری پانا، در رویدادهای بزرگ و مهم به‌خوبی در خدمت اهداف متعالی مجموعه آموزش و پرورش قرار می‌گیرد

تهران (پانا) - مدیرعامل خبرگزاری پانا از تولید و انتشار حدود 400 محتوای رسانه‌ای با موضوع دهمین سوگواره «احلی من العسل» در این خبرگزاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
انتشار 400 محتوای رسانه‌ای در خبرگزاری پانا درباره «احلی من‌ العسل»

فرشته مرادی به خبرنگار پانا گفت: سوگواره «احلی من العسل» یکی از مهمترین فعالیت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ماه محرم محسوب می‌شود که از چندماه قبل، جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با آن در دستور کار اداره‌کل قرآن، عترت و نماز قرار داشت.

وی افزود: این سوگواره روز پنجشنبه سیزدهم مردادماه در حدود 350 نقطه در سراسر کشور برگزار شد و خبرگزاری پانا به عنوان بازوی رسانه‌ای مجموعه آموزش و پرورش بویژه معاونت پرورشی و فرهنگی، برای پوشش خبری و تصویری این رویداد تربیتی فعالیت داشت.

مرادی ادامه داد: دانش‌آموز خبرنگاران پانا به همراه دیگر همکاران رسانه‌ای این خبرگزاری در سراسر کشور، حدود 400 گزارش تصویری و خبری از این رویداد بزرگ و اجتماع باشکوه دانش‌آموزی تهیه و منتشر کردند.

مدیرعامل خبرگزاری پانا اظهار داشت: همچنین با توجه به حضور فعال و موثر دانش‌آموز خبرنگاران پانا در مجامع استانی و شبکه‌‌های اجتماعی دانش‌آموزی، شاهد انعکاس گسترده این اخبار در صفحات مجازی و شبکه‌های اجتماعی استان‌ها بودیم.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به تاثیرات مثبت و دستاوردهای فعالیت 60 هزار دانش‌آموز خبرنگار در این خبرگزاری، تاکید کرد: فعالیت تعداد قابل توجهی از دانش‌آموز خبرنگاران در خبرگزاری پانا، در چنین رویدادهای بزرگ و مهمی به خوبی در خدمت اهداف متعالی مجموعه آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و جلوه‌ای از فعالیت تشکیلاتی و منسجم در سطح کشور را به نمایش می‌گذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار