اعضای مجلس دانش‌آموزی استان لرستان:

حسین(ع) حق بزرگی به گردن اسلام دارد

تهران (پانا)‌ - اعضای هیات رییسه دومین دوره مجلس دانش‌آموزی استان لرستان عنوان کردند حضرت مهدی(عج) خونبهای حسین (ع) است و باید محرم را زنده نگه داشت تا فرزندش مهدی بیاید.

کد مطلب: ۱۲۹۹۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حسین(ع) حق بزرگی به گردن اسلام دارد

فاطمه پیری، رییس مجلس دانش آموزی لرستان با اشاره به ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: امام حسین حق بزرگی به گردن اسلام و مسلمین دارد و همانگونه که خود فرموده است ایشان ادامه دهنده راه جدش رسول خداست.

سما هرسینی شاکرمی، نائب رییس اول مجلس لرستان در ادامه تصریح کرد: تاریخ دیگر بر خود نخواهد دید که حسین یک بار دیگر شهید شود، زیرا مهدی(عج)خونبهای حسین است و زنده نگه داشتن خاطره و قیام امام حسین پلی است برای ترویج ایمان و آمادگی برای دفاع از ارزش های اسلام و ظهور ولی غایب مسلمانان.

حنانه ظهوری‌خواه، نائب رییس دوم مجلس لرستان نیز افزود: محرم یعنی تجدید خاطره امام حسین که خود آموزنده ترین دوره تربیتی است. با زنده نگه داشتن یاد امام حسین، تمام ملکات و کرامات انسانی از قبیل شجاعت، آزادگی و عدالت زنده می ماند.

فاطمه یاراحمدی، کارپرداز مجلس دختران لرستان در پایان گفت: محرم قیام بزرگی است تا بیشتر درک کنیم که درست زیستن مهمتر از هر چیز دیگری است،گاهی می‌توان نبود اما با نامی جاویدان تا ابد باقی ماند،انشالله که همه دانش آموزان با حضور فعال در مراسمات حسینی نشان دهند عاشقان حسینی هستند و خواهند ماند.

دانش آموز خبرنگار: سما هرسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار