بازدید فرمانده کل سپاه از مناطق سیل زده فیروزکوه

سردار سلامی: تا سامان‌دهی زندگی سیل‌زدگان کنار آن‌ها خواهیم بود

تهران (پانا) - فرمانده کل سپاه در بازدید از مناطق سیل‌زده فیروزکوه بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای کمک به سیل‌زدگان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سردار سلامی: تا سامان‌دهی زندگی سیل‌زدگان کنار آن‌ها خواهیم بود

‌‌به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه روز جمعه به همراه استاندار تهران در روستای مزداران حضور یافت و با خانواده‌های ‌جان‌باختگان سیل ابراز همدردی کرد.

سرلشکر سلامی در حاشیه این بازدید در جمع مردم سیل‌زده فیروزکوه از زحمات استاندار تهران و دیگر فرمانداران و گروه‌های جهادی و نیرو‌های امدادی و ... تشکر کرد.

وی با بیان این که سیل اخیر تجربه اول ما نیست، گفت: حادثه‌هایی مثل زلزله بم، سرپل ذهاب و دیگر نقاط، سیل‌هایی مثل خوزستان و… را پشت سر گذاشته‌ایم و این نیست که شما را رها کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به سیل زدگان با بیان این که «پای کارتان هستیم»، تاکید کرد: این حوادث پیش می‌آید، الان کاری به جز همین کاری که دوستان جهادی در حال انجام آن هستند نمی‌شود انجام داد، اما مطمئن باشید، تا سامان‌دهی زندگی شما در کنارتان هستیم.

وی گفت: به شما قول می‌دهیم، تا آخرین لحظه خروج از این گل و لای و ان شاءالله زندگی عزیزانمان سامان پیدا نکند، شما را ترک نمی‌کنیم، هیچ چیزی به غیر از آرامش شما آرزوی ما نیست.

سرلشکرسلامی افزود: تمام استان و سپاه همه امکانات خود را بسیج کرده و باز هم از مؤسسات و وزارتخانه‌ها پیگیر هستیم، در حال حاضربا توجه به اینکه محیط محدود است امکان اضافه کردن تجهیزات بیشتر وجود ندارد، چیزی که به ما کمک می‌کند صبر و حوصله شما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار