امکانات وزارت نفت به مناطق سیل‌زده فیروزکوه اعزام شد

تهران (پانا) -  وزارت نفت اعلام کرد شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت همراه با دیگر دستگاه‌های امدادی با گسیل امکانات خود به مناطق سیل‌زده فیروزکوه در شرق استان تهران به یاری ساکنان این منطقه شتافتند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امکانات وزارت نفت به مناطق سیل‌زده فیروزکوه اعزام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت و انرژی(شانا)، با وجود اینکه بسیاری از شرکت‌های عملیاتی وزارت نفت در خارج از تهران فعالیت می‌کنند، اما این وزارتخانه و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش اقداماتی در زمینه امداد و کمک به سیل‌زدگان فیروزکوه انجام داده که از جمله آن اعزام هفت دستگاه ماشین های سنگین به منطقه فیروزکوه بوده است.

دو دستگاه لودر و بیل مکانیکی چرخ زنجیری مربوط به شرکت خطوط لوله و مخابرات، یک دستگاه لجن‌کش کوچک مربوط به شرکت پتروپارس، دو دستگاه تانکر سپتیک مربوط به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دو دستگاه لجن‌کش بزرگ مربوط به شرکت ملی حفاری در حال کار در روستای مرزداران فیروزکوه هستند.

عصر پنجشنبه (ششم مردادماه) سیلی کم‌سابقه روستای مزداران فیروکوزه در شرق تهران را زیر آب و تلی از گل برد که متاسفانه در این سیل تعدادی از هموطنان جان خود را از دست داده، تعدادی مفقود و برخی نیز مجروح شدند. طبق برآوردها ۸۰ درصد این روستا (مرزداران) تخریب شده است و عملیات خاک‌برداری و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار