امام جمعه شهرستان محمودآباد:

قاسم‌های آینده در حال رشد و پرورش هستند /فیلم

محمودآباد(پانا) - امام جمعه شهرستان محمودآباد در همایش بزرگ احلی من العسل گفت قاسم‌های آینده در حال رشد و پرورش هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
قاسم‌های آینده در حال رشد و پرورش هستند /فیلم

حجت الاسلام سید احمدجباری عنوان کرد: هر روز قبل از اذان و هر شب بعد از نماز با برنامه های متنوع و مطلوبی که دارند به صورت دسته روی در همه کوچه های محل چیزی نیست جز معرفت و دلدادگی و شور حسینی که عاشورائیان با این اجتماع ارزشمند نورانی و مقدس در حال خلق آن هستند.

وی با یادآور کودکان و نوجوانان واقعه کربلا افزود: در عاشورا سن مطرح نبود برای همه عاشورائیان در هر زمان این حقیقت است که سن ملاک نیست، ملاک بصیرت نگاه و بینش است.

امام جمعه محمودآباد در تفسیر احلی من العسل بیان کرد : عسل شیرینی و حلاوت خاصی دارد اگر مرگ را تجسم کنیم؛ برای دیگران معقول نیست، اما تمام انسان ها درکی از عسل دارند، وقتی بدانند عسل شیرین ترین چیزیست که بشر تابه امروز تجربه کرده است برای همگان این امر روشن خواهد شد.

محمدرضا اسدی، رئیس آموزش و پرورش محمودآباد بیان کرد: این ایام روز حضرت قاسم (ع) است، ایامی که نوجوانان می‌توانند از آن حضرت درس ایستادگی و مقاومت بیاموزند.

وی افزود: احلی من العسل بیان حضرت قاسم به عمویشان اباعبدالله (ع) است در زمانی که ایشان از امام حسین (ع) اجازه مبارزه می‌گرفتند و حسین بن علی بارها ایشان را منع کرده بود.

دانش آموز خبرنگار: ملیسا حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار