برگزاری سوگواره احلی من العسل در شهرستان کلات

مشهد (پانا) - با حضور حجت السلام و المسلمین تسلیخ امام جمعه شهرستان، رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مدیران مدارس فرهنگیان، دانش‌آموزان و روحانیان سوگواره احلی من العسل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سوگواره احلی من العسل در شهرستان کلات

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کلات، رمضان پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت امام حسین( ع ) و یاران گرامیشان بیان کرد: هدف از برگزاری سوگواره احلی من العسل، انتقال الگوی حضرت قاسم که نوجوان واقعه کربلا بود و همچنین نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ ولایتمداری و معرفی نقش الگویی شهدای نوجوان کربلا به ویژه این حضرت به دانش آموزان امروزی است.
پروانه در ادامه با اشاره به تاثیرات عمیق و قابل تأمل مراسمات این چنینی بر نسل جوان و نوجوان و افزایش آگاهی تاریخی و مذهبی این قشر درباره حوادث کربلا افزود: حضرت قاسم الگوی خوبی برای نوجوانان است و توصیه می‌کنم نوجوانان و دانش آموزان عزیز در مراسمان عزاداری امام حسین ( ع ) شرکت کنند تا نتایج اثربخش آن را در زندگی شخصی و تحصیلی خود ببینند.
لازم به توضیح است این مراسم به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت و با همکاری بسیج دانش آموزی شهید فهمیده از محل اداره آموزش و پرورش شهرستان شروع و در محل مصلی نماز جمعه شهرستان با نوحه سرایی، مداحی و سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار