همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد؛

اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور

سمنان (پانا) - مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان گفت همزمان با فرارسیدن سالروز عملیات مرصاد، تعداد ۶ دستگاه اتوبوس به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور

سرهنگ علی خالقیان مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با اشاره به نقش برجسته رزمندگان استان سمنان در عملیات مرصاد اظهار کرد: یکی از عملیات‌های بسیار مهم در دوران دفاع‌مقدس، عملیات غرورآفرین مرصاد است که رزمندگان استان سمنان، نقش مهمی را در این عملیات داشتند.

وی با اشاره به خاطرات شهید صیاد شیرازی که رزمندگان تیپ قائم(عج) استان سمنان، نقش مهمی را در ایجاد خاک‌ریز اول در مقابل منافقین داشتند، افزود: براساس تدابیر فرمانده سپاه استان سمنان برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات، تعداد ۳۰۰ نفر از رزمندگان، خانواده معظم شهدا و جانبازان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های پاوه، بازی‌دراز، قصرشیرین و تنگه مرصاد و برنامه‌های روایت‌گری، سخنرانی و گرامیداشت یاد و خاطره ۶۸ شهید استان سمنان، از جمله برنامه های شاخص در این رویداد فرهنگی است.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: این اعزام‌ها از تاریخ دوشنبه ۳ مرداد ماه بصورت کشوری آغاز و تعدادی از دانشجویان نیز در قالب اردوهای راهیان‌نور غرب کشور در این برنامه حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار