رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا:

فعالیت‌های قرآن،عترت و نماز در بستر مدارس گسترش یافته است

تبریز (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت قرآن ، از گسترش فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در بستر مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های قرآن،عترت و نماز در بستر مدارس گسترش یافته است

محمد صادق زاده در روز برگزاری مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش آموزی پسران گفت: امروز شاهد برگزاری مسابقات پسران هستیم که به لطف خدا این مسابقات با حضور ۲۵ نفر از داوران بین المللی قرآن کریم و ۷ تیم نظارتی که از ستاد عالی نظارتی کشور به استان آمده اند برگزار شده و بهترین دانش آموزان نخبه کشور در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: برای اینکه شاهد یک رویداد باشکوه قرآنی باشیم تمامی امکانات لازم چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ سخت افزاری در شهر تبریز فراهم شده است. همچنین با رویکرد تحولی جدید که در وزارت آموزش و پرورش در خصوص مسابقات پیش بینی شده است، انتظار می‌رود در سال های آینده شاهد حضور بیشتر و موثرتر دانش آموزان در این مسابقات باشیم.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: توصیه که به عزیزان شرکت کننده دارم این است که ما هرچقدر که بتوانیم فعالیت های قرآن، عترت و نماز را در بستر مدارس در راستای موج آفرینی، گفتمان سازی و فرهنگ سازی گسترش دهیم؛ طبیعتا می‌توانیم بیشتر جلوی آسیب های اجتماعی را بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است تمامی مسئولین به خصوص مسئولین دستگاه تعلیم و تربیت با همکاری همدیگر تلاش کنند تا فرهنگ قرآنی در سطح مدارس روز به روز پررنگ تر شود.

دانش آموز خبرنگار: کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار