بازدید از پایگاه‌های تابستانی اوقات‌ فراغت شهرستان ساوه

اراک (پانا) - کارشناس سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی از پایگاه‌های تابستانی اوقات‌ فراغت دانش‌آموزان شهرستان ساوه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از پایگاه‌های تابستانی اوقات‌ فراغت شهرستان ساوه

علیرضا عزیزی، کارشناس امور فعالیت های دانش آموزی استان مرکزی به اتفاق مسلم قربانی کارشناس سازمان دانش آموزی شهرستان ساوه از پایگاه‌های فعال شهرستان بازدید کردند.

پایگاه های تابستانی همه ساله به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان و تعطیلی مدارس دایر می شود. در این بازدید از فعالیت های دو پایگاه دارالقرآن امام خمینی (ره) و مشکات بازدید به عمل آمد و از عملکرد این دو پایگاه ارزشیابی شد.

در تابستان سال جاری 10 پایگاه تابستانی در شهرستان ساوه تشکیل شده است که در آن 4 هزار دانش آموز ابتدایی تا متوسطه با شرکت در کلاس‌ها و برنامه های متعدد اوقات فراغت خود را سپری می کنند.

عزیزی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات همکاران شهرستان بیان کرد از جمله اهداف پایگاه های تابستانی تقویت روحیه مسئولیت پذیری، خودباوری با محوریت کار و مهارت و ایجاد محیط شاداب جهت غنی کردن اوقات فراغت به نحو مطلوب است که باید دانش آموزان این فرصت را مغتنم شمرده و در کلاس ها شرکت کنند و در پایان این بازدید از کلاس‌ها و فعالیت‌های پژوهشسرای شهید اسدی بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار