امضای تفاهمنامه علمی و آموزشی بین فراکسیون راهبردی مجلس و مدرسه حکمرانی شهید بهشتی

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت تفاهم‌نامه همکاری بین فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی و مدرسه حمکرانی شهید بهشتی  پس از طی یکسال همکاری میان مجلس و این مدرسه به امضا رسید.

کد مطلب: ۱۲۹۵۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهمنامه علمی و آموزشی بین فراکسیون راهبردی مجلس و مدرسه حکمرانی شهید بهشتی

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری بین فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی و مدرسه حمکرانی شهید بهشتی پس از طی یکسال همکاری میان مجلس و مدرسه حکمرانی به امضا رسید و آغازی خواهد بود بر فعالیت‌های دراز مدت علمی و تبادل استاد در ارتباط با دوره‌های حوزه قانون گذاری و نظارت.

وی افزود: پیش از امضای این سند همکاری از سال گذشته همکاری های آموزشی و علمی‌ای بین مجلس و مدرسه حکمرانی در جریان بود تا از ظرفیت علمی نمایندگان با تجربه به عنوان استاد برای حضور در دوره‌های مختلف در حوزه قانون گذاری و نظارت استفاده شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: این نوع همکاری ها منتج به تفاهمی بلند مدت بین فراکسیون و مدرسه حکمرانی شد تا دوره های آموزشی حکمرانی در حوزه تقنین تدوین و اجرا شود همچنین در حوزه تقنین مجلس همکاری هایی با دانشجویان دکتری در این مجموعه خواهند داشت.

وی در پایان تصریح کرد: مدرسۀ حکمرانی شهید بهشتی به عنوان اولین مدرسۀ حکمرانی در ایران برابر اوامر ابلاغی، در تاریخ ۱۳۹۷/۰۶/۰۸ در دانشگاه عالی دفاع ملی رسماً افتتاح شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار