جزئیات تصادف بنز تشریفات در خیابان ولیعصر(عج)

تهران (پانا) - رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزئیاتی بیشتر از تصادف سواری بنز در خیابان ولیعصر(عج) را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات تصادف بنز تشریفات در خیابان ولیعصر(عج)

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی درباره جزئیات تصادف یک دستگاه سواری بنز در خیابان ولیعصر(عج) تهران گفت: حوالی ساعت ۱۸:۳۰ امروز یک‌دستگاه سواری بنز تشریفات در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب خیابان ولیعصر (عج) بود که نرسیده به میدان ولیعصر(عج) دچار حادثه رانندگی شد.

وی درباره جزئیات این حادثه گفت: خودروی سواری بنز در حال حرکت بود که یکدستگاه اتوبوس در مسیر آن توقف کرد و در این حین سواری بنز برای جلوگیری از برخورد با اتوبوس به سمت راست مسیر منحرف شده و پس از آن به داخل جوی آب حاشیه خیابان سقوط کرد.

مومنی ادامه داد: در جریان این تصادف خودروی بنز تشریفات با سه دستگاه موتورسیکلت که در حاشیه مسیر متوقف بودند برخورد کرد. همچنین این تصادف منجر به مصدومیت یک کودک ۱۲ ساله و دو مرد میانسال شد که این افراد به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در پیگیری انجام شده ماموران پلیس راهور از بیمارستان حال سه مصدوم مساعد اعلام شده است.

وی با بیان اینکه به سرنشینان خودروی بنز آسیبی وارد نشده است، درباره علت وقوع این حادثه به ایسنا گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهور نشان داد که تخطی از سرعت مطمئنه ازسوی راننده سواری بنز تشریفات علت وقوع این حادثه بوده است.

مومنی افزود: تمهیدات لازم برای مدیریت ترافیک در این محدوده از سوی عوامل پلیس راهور تهران بزرگ انجام شده و حال حاضر تردد در این محدوده عادی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار