درخشش دانش آموزان منطقه 11 در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

تهران (پانا) - کارشناس مسئول فعالیت های اردویی منطقه 11 از کسب 150 رتبه در مسابقات استانی جشنواره فرهنگی هنری فردا و راهیابی 22 نفر از دانش آموزان به مرحله کشوری این دوره از مسابقات فرهنگی هنری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان منطقه 11 در چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا

السانا حسینی؛ کارشناس مسئول فعالیت های اردویی منطقه 11 گفت: در سند تحول بنیادین، نگاه عمیقی به مسابقات فرهنگی و هنری شده است زیرا به لحاظ معنوی و علمی برای آینده دانش آموزان بسیار کارساز است.

حسینی خاطرنشان کرد: مسابقات به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای هنری و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از طریق ایجاد انگیزه و رقابت سالم طرح ریزی و اجرا می‌شود و جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری فردا، قدیمی‌ترین جشنواره آموزش و پرورش است که امسال چهلمین دوره این جشنواره برگزار شد.

وی افزود: در مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات فرهنگی هنری، دانش آموزان آموزان پرتلاش، موفق به کسب 150 رتبه استانی شدند و 22 نفر از دانش آموزان متوسطه دوم، به مرحله کشوری راه یافتند.

حسینی در پایان از مدیران، معاونان پرورشی و مربیان امور تربیتی، هنرآموزان فعال در مدارس و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات، به ویژه دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه های برتر شدند، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار