برگزاری دوره‌های علمی آموزشی ویژه اعضای مجلس دانش‌آموزی منطقه آزاد اروند

آبادان (پانا) - مدیرسازمان دانش‌آموزی شهرستان آبادان از برگزاری دوره‌های علمی آموزشی ویژه اعضای یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی منطقه آزاد اروند به مدت یک ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۳۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌های علمی آموزشی ویژه اعضای مجلس دانش‌آموزی منطقه آزاد اروند

محمدحسن فرحانی با اعلام این خبر به پانا گفت: با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در سال تحصیلی جدید، از هشتم تا پایان تیرماه، دوره هایی با عناوین مختلفی همچون استفاده بهینه از فضای مجازی، آشنایی با آیین‌نامه اجرایی مدارس، فن بیان و سخنرانی، خود مدیریتی، آشنایی با نامه نگاری و سلسله مراتب اداری، اهمیت شور و مشورت در اسلام و دیگر مباحث مورد نیاز توسط اساتید مجرب به دانش آموزان، تعلیم داده می شود.

فرحانی افزود: از آنجایی که مجلس دانش آموزی تشکلی از نمایندگان دانش آموزان سراسر کشور است که گرد هم می‌آیند تا پلی میان قشر دانش آموز و مدیران تصمیم گیرنده در دستگاه آموزش و پرورش کشور باشند، نیاز به فراگیری آموزش های لازم جهت موفقیت در فعالیت های خود بیش از پیش خواهند داشت.

وی در پایان تصریح کرد: دانش آموزان با شرکت در این دوره ها توانایی مدیریت و ایفا کردن پست ها و نقش های خیلی خوب در جامعه را دارند و قادر به انجام مسئولیت های مختلف فرهنگی و آموزشی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار