پردیس سینمایی مهرگنبد افتتاح خواهد شد

تهران (پانا) - موسسه بهمن سبز حوزه هنری، در نخستین گام از فاز دوم طرح توسعه و با شعار دوباره سینما، پردیس سینمایی مهرقدس همدان را به چرخه اکران افزود و در تازه‌ترین گام از 22 تیرماه نیز پردیس سینمایی مهرگنبد به شکل رسمی افتتاح خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پردیس سینمایی مهرگنبد افتتاح خواهد شد

این پردیس سینمایی که در سال ۱۳۴۲ با یک سالن و ۴۹۵ صندلی آغاز به کار کرده بود، در حال حاضر تبدیل به پردیس سینمایی با ۶ سالن شده است که سالن‌های قابوس، گنبد، آبشار، مهتاب، گلستان و رنگین کمان به ترتیب با 386، 27، 26، 39، 25 و 24 و در مجموع 527 صندلی با امکانات بروز اعم از پروژکتور لیزر جهت نمایش و سیستم صوت بروز، صندلی‌های VIP و ایجاد فضایی مثل( کافی شاپ، کتابسرا، بوفه، گالری و…) با نام جدید پردیس سینمایی مهر گنبد، پس از طی مراحل قانونی نهایی و به بهره‌برداری رسیده و درخدمت مردم گنبد قرار گرفت و همزمان با آغاز هفته امامت، به شکل رسمی طی مراسمی افتتاح خواهد شد.

حوزه هنری به عنوان یکی از متولیان ساخت و ساز سالن‌های سینمایی از ابتدای تابستان تا پایان این فصل همزمان با پایان یافتن فاز دوم طرح توسعه سینماهای کشور، 92 سالن به مجموعه سالن‌های سینمایی کشور می‌افزاید.

آیین افتتاح پردیس سینمایی مهر گنبد، چهارشنبه 22تیر ماه ساعت 18 با حضور مسئولان کشوری و استانی شهر گنبد و همچنین جمعی از هنرمندان در این شهر برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار