مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

طرح تثبیت یادگیری و آموزش دانش‌آموزان عشایری نمونه بارز کار جهادی است

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد طرح تثبیت یادگیری و آموزش دانش‌آموزان عشایری استان نمونه بارز کار جهادی است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح تثبیت یادگیری و آموزش دانش‌آموزان عشایری نمونه بارز کار جهادی است

جلسه ستاد پشتیبانی بسیج فرهنگیان استان همدان باحضور مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای بسیج فرهنگیان استا در محل اداره کل برگزار شد.

محمود نقوی، اقدامات جهادی در آموزش و پرورش را در این دولت چشگیر توصیف کرد و افزود: امروز بسیاری از کارهای سخت و دشوار و چالش های پیش روی آموزش و پرورش را با روحیه بسیجی و جهادی پشت سر گذاشته ایم.

وی حضور بیش از 50 نفر از معلمان در طرح جهادی تثبیت یادگیری و آموزش دانش آموزان عشایری استان را نمونه بارز کار جهادی عنوان کرد و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب روحیه بسیجی و اقدامات جهادی را در بین معلمان، نهادینه و عملیاتی کنیم چرا که امروز نگاه جهادی و انقلابی است که آموزش و پرورش را با قدرت رو به جلو می برد.

وی کنگره 8 هزار شهید استان را فرصتی مغتنم برای ترویج روحیه جهادی و انقلابی برای معلمان و دانش آموزان دانست و افزود: قطعا شهدای دانش آموز و معلم بهترین الگو برای کودکان و نوجوان هستند برای رسیدن به حیات طیبه.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به نقش بسیج در پایداری و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: بسیج مجموعه ای از انسان هایی هستند که قلبشان پر از مهر خدا است و تنها برای اعتلای نظام و انقلاب با روحیه جهاد و شهادت پای کار نظام هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار