قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور:

اوقات فراغت فرصتی برای ارتقای توان جسمی و روحی دانش‌آموزان است

فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از سوی سازمان دانش‌آموزی در ۱۵۱۰ پایگاه و با حضور ۶ هزار مربی انجام خواهد شد/ اوقات فراغت، فرصتی برای یادگیری بهتر مسائل آموزشی و پرورشی خواهد بود

گلستان (پانا) - قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی کشور عنوان کرد فرصت اوقات فراغت فرصتی برای ارتقای توان جسمی و روحی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت فرصتی برای ارتقای توان جسمی و روحی دانش‌آموزان است

حسین عبادتی، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در تابستان امسال در ۱۵۱۰ پایگاه اوقات فراغت برای دانش‌آموزان سراسر کشور برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده است. این فعالیت‌ها با حضور ۶ هزار مربی در تمامی عرصه‌های مهارتی، هنری و برنامه‌های تفریحی انجام خواهد شد.»

وی ادامه داد: «در دو سال اخیر با شیوع ویروس کرونا از مهارت‌های برنامه‌های اوقات فراغت حضوری بی‌بهره بودیم. این تابستان فرصت خوبی برای جبران آن است، بنابراین امسال با شور و نشاط بیشتری این فعالیت‌ها پیگیری خواهد شد.»

عبادتی بیان کرد: «در تابستان امسال، طرح اوقات فراغت تابستانه ۱۴۰۱ هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی بسیار با نشاط خواهد بود. در واقع اوقات فراغت، فرصتی برای یادگیری بهتر مسائل آموزشی و پرورشی خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار