انعقاد تفاهم‌نامه و کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز 6 کلاسه در روستای ورجوی مراغه

مراغه (پانا) - مراسم امضای تفاهم‌نامه و کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز 6 کلاسه نیکان کاوه در روستای ورجوی مراغه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه و کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز 6 کلاسه در روستای ورجوی مراغه

علی علیزاده، نماینده مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در این آیین با اشاره به پیشرفت نهضت مدرسه‌سازی در منطقه گفت: خیرین نیک اندیش همواره برای ارتقای تعلیم و تربیت فرزندان کشور و ایجاد فضاهای آموزشی اهتمام داشته اند و این فرهنگ بایستی بیش از این اشاعه پیدا کند.

وی همچنین اظهار کرد: همواره در طول تاریخ، انسان های بزرگواری بوده اند که با گذشت از جان و مال خود در راه میهن اسلامی ایثارگری کرده اند و امروزه نیز خیرین مدرسه ساز مصداق چنین شخصیت هایی هستند.

اکبریان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم بیان کرد: مدرسه‌سازی، خیری است که متوقف نمی‌شود و اثرات آن باقی و جاری است و فعالیت در این حوزه، موهبتی بزرگ و الهی است که گروه صنعتی کاوه در جوار و همسایگی روستای ورجوی با احداث این مدرسه به مسئولیت خطیر اجتماعی خود، جامه عمل می پوشاند.

حُسنی مدیرعامل کارخانجات صنعتی کاوه سودا نیز عنوان کرد: موسسه خیریه نیکان کاوه و در راس آنها «حاج آقا ابراهیم عسگریان» خیر مدرسه‌ساز، همواره به مسئولیت های اجتماعی توجه داشته و اقدام به احداث مدرسه در نقاط مختلف کشور از جمله مراغه کرده است.

گفتنی است مدرسه خیرساز 6 کلاسه نیکان کاوه روستای ورجوی از توابع بخش مرکزی شهرستان مراغه به همراه سالن ورزشی در متراژ ۱۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار