فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی دختران ناحیه قرچک:

اوقات فراغت فرصت شناسایی استعدادها است

قرچک (پانا) - فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی دختران ناحیه قرچک، اوقات فراغت را فرصت استثنایی برای شکوفایی و بروز استعدادها دانست و از برگزاری اردوی جهادی در این منطقه، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اوقات فراغت فرصت شناسایی استعدادها است

سمیه دانشیار، فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهیده طاهره هاشمی ناحیه قرچک، از برگزاری افتتاحیه اردوی جهادی در مدرسه تربیت روستاى داودآباد به صورت متمرکز خبر داد.

وی اظهار کرد: این اردوی جهادی تا اواخر تابستان با محوریت‌ برنامه‌های آموزشی تحت عنوان جهاد آموزشی، اردوهای‌ علمی و تفریحی، مسابقات ورزشی و...ادامه دارد.

دانشیار ضمن‌ اشاره به برگزاری اردوی تشکیلاتی یاوران‌ ولایت ویژه‌ فرمانده‌های واحد پیشگام که هر ساله از سوی مدارس دوره‌ متوسطه‌ دوم معرفی و پس از برگزاری مصاحبه های حضوری و تخصصی استان معرفی می‌شوند، گفت: در ادامه این فرایند، اردوی تشکیلاتی۴ تا ۷ مرداد ماه در اردوگاه شهید منتظری شهریار برپا می‌شود و حضور تمام فرماندهان واحد پیشگام، در این اردو با هدف کلاس گردانی و امور تشکیلاتی و آموزشی الزامی است.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی دختران ناحیه قرچک، در پایان افزود: مربیان این طرح جزو مربیان برتر استانی هستند و برای دانش‌آموزان اردوهای تفریحی، زیارتی، آموزشی و بازدید از هوافضا به شکل مطلوب در نظر گرفته شده است.

دانش آموز خبرنگار : هدیه سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار