وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های مدیریت شهری:

شهرداری در موضوع کودکان و نوجوانان اقدامات خوبی انجام داده است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت که شهرداری تهران کارهای بسیار خوبی را در حوزه‌های اجتماعی، نرم‌افزاری، هنری و فرهنگی انجام داده و با پرداختن به مسائلی مانند ورزش و یادمان شهدا در مدارس، بابی را گشوده که گسترش این اقدامات نیازمند انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه‌هایی فی مابین شهرداری و آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۹۱۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری در موضوع کودکان و نوجوانان اقدامات خوبی انجام داده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران،‌ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در حاشیه بازدید از نمایشگاه تهران ۱۴۰۱؛ شهرهای خواهرخوانده و توانمندی‌های مدیریت شهری تهران اظهار کرد: خوشحالم که در نمایشگاه دستاوردهای شهرداری تهران حضور پیدا کردم‌. آنچه که ما در این نمایشگاه دیدیم حاکی از این است که شهرداری وارد مرحله بالاتری از نقش خود در ایفای مسئولیت اجتماعی شده است. اگر بخواهد این ایفای نقش مستمر و مانا باشد نیاز به بستر دارد و افزایش تاثیر و گستره جمعیتی این کار با کمک گرفتن از مدارس امکان‌پذیر است، لذا لازم است با شهرداری‌ها خصوصا شهرداری تهران که این زمینه را ایجاد کرده ارتباطات خود را مستحکم‌تر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شهرداری تهران کارهای بسیار خوبی را در حوزه‌های اجتماعی، نرم‌افزاری، هنری و فرهنگی و پرداختن به مسائلی مانند ورزش و یادمان شهدا در مدارس انجام داده، افزود: این اقدامات در حوزه‌های مختلف باید گسترش پیدا کند و این گسترش نیازمند انعقاد قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی فی مابین شهرداری و آموزش و پرورش است.

وی همچنین در ادامه در جمع خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه نشان داده شد که در مجموع در حوزه خدمات شهری، استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور باعث می‌شود که چهره شهر را برای زیست شهروندان بهتر کنیم و شهرداری در این زمینه تلاش‌های فراوانی انجام داده است.

نوری خاطرنشان کرد: در بحث توجه به فعالیت‌های کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه، در حوزه نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و زیرساختی کارهای خوبی ارائه شده که باید با ارتباط بیشتر از ظرفیت شهرداری استفاده کنیم،

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: بهترین بستر برای فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری روی دانش‌آموزان است که یقین دارم شهرداری نیز در این دوره به این امر اعتقاد دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار