در جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت؛

تصویب یک فوریت لایحه فروش و معامله مجتمع ایستگاهی دردشت

تهران (پانا) - یک فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص مجوز فروش و تصویب معامله مجتمع ایستگاهی دردشت با ۱۹ رأی موافق تصویب شد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تصویب یک فوریت لایحه فروش و معامله مجتمع ایستگاهی دردشت

ابوالفضل فلاح معاون شهردار تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران درخصوص اجرای طرح مجتمع ایستگاهی دردشت، گفت: این مجتمع در هزار و ۶۵۰ متر مربع طراحی شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: برآورد قیمت پایه برای اجرای طرح ۲۰۵ میلیارد تومان است که باید این مبلغ کارشناسی شود.

وی با بیان اینکه طرح مورد نظر مصوبه کمیسیون ماده پنج دارد، یادآور شد: بر اساس مصوبه، موارد در آن لحاظ شده است. مجوز بر اساس پروانه، قیمت ملک و عوارض دریافت شده است.

احمد صادقی، عضو شورای شهر تهران نیز نسبت به عدم رعایت قوانین در این پلاک انتقاد کرد و گفت: میزان تراکمی که به این مجتمع داده شده رانت بالایی است و سوال من این است که آیا همه مصوبات کمیسیون ماده ۵ این گونه است. این میزان تراکم ۲۲ درختی که در این زمین است را از بین می‌برد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این زمینه حفظ درختان حتما رعایت می‌شود، گفت: اعلام کرده‌ایم که مجتمع‌های ایستگاهی طرح تعریف کنند و به قیمت خام، مجتمع را به فروش نرسانند.

چمران همچنین تصریح کرد: زمانی که طرح در کمیسیون ماده پنج تصویب شد تعداد مجتمع‌ها ۲۲ واحد بود اما اکنون بحث روی فروش مجتمع است.

وی با بیان اینکه هزینه فروش این مجتمع برای مترو است، خاطرنشان کرد: قیمت بر اساس کارشناسی روز انجام می‌شود و قانونی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار