ترافیک روان در تمامی معابر تهران

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از کاهش ترافیک صبحگاهی معابر تهران به دلیل تعطیلی امروز ادارات و مراکز آموزشی در این شهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ترافیک روان در تمامی معابر تهران

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح امروز دوشنبه ۱۳ تیر ماه گفت:با توجه که به تصمیمی که برای تعطیلی امروز ادارات در شهر تهران گرفته شده است امروز شاهد کاهش بار ترافیک صبحگاهی در معابر شهر بودیم، به طوری که ترافیک در اکثر معابر و بزرگراه‌های پایتخت روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۲۰ میلیون سفر درون شهری در شهر تهران انجام می‌شود، گفت: از این تعداد سفر حدود ۳۵ درصد آن مربوط به سفرهای کاری و شغلی است که با تعطیلی ادارات تقریبا به همین میزان از حجم ترافیک صبح‌گاهی نیز کاسته شده است.

شریفی با اشاره به خلوتی برخی از معابر اظهارکرد: خلوتی معابر نباید موجب وسوسه سرعت در رانندگی شود و پلیس حتما با افرادی که بخواهند با سرعت غیرمجاز رانندگی کنند، برخورد خواهد کرد. لازم است تمامی رانندگان، موتورسیکلت سواران و عابران پیاده به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.

به گفته رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران حضور داشته و نسبت به کنترل ترافیک و برخورد با تخلفات اقدام خواهند کرد، علاوه بر آن مرکز هوشمند کنترل ترافیک و دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی نیز فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار