افتتاح کانون بسیج حقوق‌دانان نایین

اصفهان(پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت نایین گفت کانون بسیج حقوقدانان با هدف ارائه مشاوره حقوقی رایگان به افراد بی‌بضاعت، راه‌اندازی شد .

کد مطلب: ۱۲۹۱۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کانون بسیج حقوق‌دانان نایین

سرهنگ محمد حسین الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین گفت : هدف از راه اندازی کانون بسیج حقوق دانان ، کمک به مردمی است که توان مالی ندارند ؛ همچنین این کانون میتواند از ورود پرونده ها به مراحل قضایی کم کند و در مراحل اولیه پرونده ، آن را به صلح وسازش ختم و از تحمیل هزینه های دادرسی بکاهد.

وی افزود : لیستی از خدماتی که کانون بسیج حقوقدانان میتواند ارائه کند تهیه میشود و به دست مردم و ارگانهای خدمات دهنده مانند بهزیستی ،کمیته امداد واداره تامین وتربیت زندان میرسد تا جامعه هدف این کانون از خدمات آن استفاده کنند .

برگزاری کارگاه های آموزشی در مساجد با محوریت 25 محله و ارائه خدمات مشاوره حقوقی رایگان از مهم ترین برنامه های این کانون است و به گفته الیاسی در هفته گذشته بیش از ده ها نشست با حضور مشاوران استانی در محلات مختلف برگزار شده است .

آیین افتتاح کانون بسیج حقوق دانان در هفته قوه قضائیه با معرفی مهدی پوربافرانی به عنوان مسئول این کانون و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، ریاست دادگستری ، دادستان ،ریاست امور زندان ها ، ریاست بهزیستی ، نمایندگان نیروی انتظامی و ریاست شورای شهر نایین برگزار شد.

خبرنگار :مریم دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار