فعالیت گشت‌های ویژه پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان

تهران (پانا) - در پی وقوع زمین لرزه شدید در استان هرمزگان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی صددرصدی پلیس و فعالیت گشت‌های ویژه در مناطق زلزله‌زده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت گشت‌های ویژه پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان

به گزارش سایت پلیس، سردار مهدی حاجیان بیان کرد: پس از وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد امروز، بلافاصله نیروهای گشت کلانتری‌ها جهت تأمین امنیت در مکان‌هایی که افزایش حضور شهروندان را شاهد بودیم، حاضر شدند که این مأموریت همچنان ادامه دارد و پلیس در آمادگی کامل برای تأمین امنیت شهروندان قرار دارد.

وی در ادامه افزود: گشت‌های ویژه‌ای نیز برای پیشگیری از وقوع جرایم در سطح محلات فعال هستند و امکانات و تجهیزات لجستیکی و پشتیبانی نیز در اختیار مردم و نهادهای خدمات رسان قرار می‌گیرد.

سخنگوی فراجا تاکید کرد: به مردم توصیه می‌شود هنگام حضور در خودرو، مراقبت‌های لازم را داشته باشند و ضمن توجه به توصیه‌های پلیسی، به شایعات توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با افرادی که شایعه کنند برخورد قانونی انجام می‌شود، تصریح کرد: آن دسته از افرادی که در فضاهای مختلف با شایعه‌پراکنی اقدام به تشویش اذهان عمومی و افزایش بار روانی برای شهروندان فهیم استان می‌کنند، مرتکب جرم شده‌اند و قطعاً تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت تصمیم برای حضور در بوستان‌ها یا دیگر مکان‌ها از توقف دوبله و چند ردیفه در حاشیه معابر و مسیرهای عبور و مرور خودداری کرده و در صورت هرگونه نیاز به پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس خدمتگزار خود در تماس باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار