رئیس بنیاد شهید درگذشت مادر شهید «محمد بابایی» را تسلیت گفت

تهران (پانا) - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت «کونیکو یامامورا» مادر شهید معزز «محمد بابایی» و تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۹۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس بنیاد شهید درگذشت مادر شهید «محمد بابایی» را تسلیت گفت

به گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران، در متن پیام سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است: ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش­های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والا مقام نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تسلیت درگذشت بانوی ماجده و مومنه «خانم کونیکو یامامورا(سبا بابایی)» مادر گرامی شهید معزز «محمد بابایی» تنها مادر شهید دفاع مقدس با اصالت ژاپنی، افزود: مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزند عزیز خویش، در ادامه راه آن شهید معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبر این بانوی گرانقدر ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدش قرین رحمت ربوبی گردند.

«کونیکو یامامورا» مادر ژاپنی شهید «محمد بابایی» که از چندی قبل به علت ضایعه تنفسی در بیمارستان خاتم الانبیا بستری بود، امروز جمعه دار فانی را وداع گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار