عضو مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان:

مجلس دانش‌آموزی محل تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

چابهار (پانا) - منشی هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی و‌‌ مشاور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت مطالبه‌گری هایی که امروز در مجلس دانش‌آموزی صورت می‌گیرد، همان مساله مهمی است که در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده و این موارد نوید دهنده آینده روشن‌تر از منظر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان ایرانی در مسایل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی کشور است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی محل تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

محمد سعید جدگال در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه پلان اظهار کرد: با نیم نگاهی به جایگاه کنونی نمایندگان اسبق و موفق مجلس دانش آموزی می‌توان به نقش موثر آنان در مناطق مختلف کشور پی برد؛ چرا که هر نماینده امروز به تربیت سیاسی خود می پردازد و بینش خود را نسبت به وقایع و حقایق جامعه افزایش می دهد، در جلسات با مقامات عالی کشور حضور دارد و مطالبه گری می کند و تمام این موارد باعث ارتقای سطح کیفی و معنوی فرد می شود و آنان را بیشتر برای حضور در مسوولیت های بالاتر آماده می کند.

جدگال تصریح کرد: بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب مبنی بر تمدن سازی و انقلابی جدید از جنس جوان را می توان در مجلس دانش آموزی به عینه مشاهده کرد. گرچه موانعی در این راه وجود دارد اما همین مطالبه گری هایی که امروز در مجلس دانش آموزی صورت می گیرد، همان مساله مهمی است که در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده است و این موارد نوید دهنده آینده روشن تر از منظر بهره گیری از ظرفیت جوانان ایرانی در کشور و در مسایل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و غیره است.

مشاور مدیرکل و منشی هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی استان افزود: لازم است که نشست های مجلس دانش آموزی بیشتر توسعه پیدا کند و تمامی مسئولان در راستای مطالبات و پیشنهادات نوجوانان تلاش کنند.

جدگال اظهار کرد: رسیدگی به مسایلی که دانش آموزان با آن درگیری ذهنی دارند از قبیل کنکور سراسری، انتخاب رشته تحصیلی، آسیب اجتماعی مدارس، ناشادابی مدارس، عدالت آموزشی و سایر موارد نیز باید مورد توجه مسئولان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار