فراخوان چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان منتشر شد

تهران(پانا) -چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان با هدف حمایت، تکریم و پاسداشت پدیدآورندگان و صاحبان اثر مکتوب در این استان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران، چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان را با هدف حمایت، تکریم و پاسداشت پدیدآورندگان و صاحبان اثر مکتوب برگزار می‌کند.

این جایزه در بخش اصلی«انتخاب کتاب سال خوزستان»، بخش جنبی«انتخاب ناشر نمونه سال» و بخش ویژه«خوزستان و خوزستان‌شناسی» آثار می‌پذیرد.

آثار ارسالی به این جایزه باید در سال ۱۴۰۰ برای اولین‌بار چاپ و منتشر شده باشند و نویسنده، مولف یا مترجم اثر باید بومی استان خوزستان و یا محل اقامتش در ۱۰ سال گذشته خوزستان باشد.

بر اساس این فراخوان، محل انتشار اثر می‌تواند در هر جای کشور باشد، اما صاحب اثر خوزستانی و یا موضوع اثر درباره خوزستان باشد. همچنین هر شرکت‌کننده برای شرکت در این جایزه باید تعداد ۳ نسخه از اثر خود را به همراه برگه اعلام وصول و فرم درخواست شرکت در جایزه به دبیرخانه جایزه ارسال کند. هر نویسنده، مولف یا مترجم تنها می‌تواند در یک بخش شرکت کند.

پدیدآورندگان غیربومی آثار در صورتی می‌توانند در این جایزه شرکت کنند که محتوای اثرشان از نظر موضوع و محتوا درباره خوزستان باشد. لازم به ذکر است کتاب‌های درسی و کمک درسی در چرخه داوری چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان قرار نمی‌گیرند.

شرکت‌کنندگان تا ۱۵ مرداد ماه سال ۱۴۰۱ فرصت دارند پس از تکمیل فرم شرکت در چهارمین جایزه کتاب سال خوزستان که در سامانه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نشانی khz.farhang.gov.ir بارگذاری شده، آثار خود را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

آیین پایانی این جایزه آبان‌ماه ۱۴۰۱همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار و به آثار برگزیده هر بخش لوح افتخار، تندیس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۱ به دبیرخانه جایزه به نشانی خوزستان، اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار