به‌دنبال دستور رئیس‌جمهور؛ اولین جلسه تخصصی ‌برای ساخت هواپیما برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه تخصصی و هم‌‌اندیشی  پروژه ساخت هواپیمای مسافربری توسط وزارت دفاع، با حضور امیر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع،  دکتر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و سیدحسن قدسی‌پور رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر در این دانشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
به‌دنبال دستور رئیس‌جمهور؛ اولین جلسه تخصصی ‌برای ساخت هواپیما برگزار شد

‌به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر خواجه فرد در این جلسه که در پی دستور رئیس ‌جمهور و همچنین ابلاغ دستور ایشان توسط وزیر ‌دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با محوریت اولویت ساخت هواپیمای مسافربری بومی برگزار شد اظهار داشت: ما از دانشگاه توقع پیشروی و پیشرویی در این پروژه را داریم تا انشاء الله با تشریک مساعی و استفاده از ظرفیت های علمی بتوانیم در پیشبرد عملی ساخت این هواپیما گام های اساسی برداریم.

مدیر عامل صنایع هوایی در این جلسه که جمعی از متخصصان عرصه هوا فضا نیز حضور داشتند افزود: دانشگاه به واسطه مشارکت در انجام این طرح راهبردی ملی برای انجام پروژه های نسل آینده و منحصر به فرد در سطح بین المللی آماده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: واقعا کسانی که در این پروژه مشارکت می کنند، باید اعتقاد راسخ و باور قلبی به توانایی ساخت یکی از بهترین هواپیماهای مسافربری ۷۲نفره را داشته باشند.
امیر خواجه فرد تصریح کرد: این افق، تضمین کننده کیفیت آینده این محصول خواهد بود که البته در راستای انجام این طرح در سطح بین المللی از کشورهای دوست و همراه کمک و مشارکت خواهیم گرفت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار