سید‌مجتبی هاشمی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات:

آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک دولت و مردم است

تهران (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌ها، آموزش و پرورش را بزرگترین فصل مشترک دولت و مردم برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک دولت و مردم است

سیدمجتبی هاشمی در گردهمایی مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان‌ها، در پنل بررسی قوانین، مشکلات و موانع و راه‌های بهبود نتایج ارزیابی عملکرد و جشنواره شهید رجایی مطالبی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد همه ما ایجاد شرایط مناسب آموزش و یادگیری برای کودکان و نوجوانان است، از تلاش‌های همکاران نوسازی مدارس در سراسر کشور به منظور ارتقای شاخص‌های آموزشی و عملکردی قدردانی کرد.

هاشمی، آموزش و پرورش را بزرگترین فصل مشترک دولت و مردم دانست و گفت: موفقیت این دستگاه بزرگ نیازمند هماهنگی همه بخش‌های آن و همراهی سایر دستگاه‌ها برای تحقق اهداف و برنامه‌ها است.

وی با اشاره به سه حوزه فعالیت ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و نظارت و بازرسی، افزود: وزیر آموزش و پرورش موضوع سلامت اداری و پاسخگویی به مطالبات مردم و مخاطبان را مورد تاکید قرار داده‌اند و تمام مسائل وزارتخانه رصد می‌شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش توجه به استنادات قانونی را در استقرار یک نظام مدیریت عملکرد بر مبنای برنامه استراتژیک، نظام سنجش و پاسخگویی و جمع آوری داده ضروری برشمرد و گفت: تمام مجموعه‌های تحت پوشش وزارت آموزش و پرورش در یک سامانه جامع ارزیابی می‌شوند.

هاشمی بر ارائه و حفظ استنادات قانونی به منظور کسب امتیازات لازم در شاخص‌های عمومی و اختصاصی تاکید کرد تا از این طریق، در ارزیابی‌های دستگاه‌ها زحمات همکاران تضییع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار