آرمان رمضانی: امسال می‌خواهم بیشتر برای استقلال بازی کنم و بیشتر گل بزنم

تهران (پانا) - آرمان رمضانی فصل گذشته با وجود کم بازی کردن گل‌های مهمی را برای آبی‌پوشان به ثمر رساند حالا انگیزه‌های متفاوتی برای فصل پیش‌رو دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آرمان رمضانی: امسال می‌خواهم بیشتر برای استقلال بازی کنم و بیشتر گل بزنم

به گزارش خبرورزشی، آرمان رمضانی مهاجم اهل ماسال استقلال یکی از بازیکنانی است که قراردادش با این باشگاه را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. این بازیکن که فصل گذشته با وجود کم بازی کردن گل‌های مهمی را برای آبی‌پوشان به ثمر رساند حالا انگیزه‌های متفاوتی برای فصل پیش‌رو دارد و معتقد است در این فصل می‌تواند هم بیشتر بازی کند و امیدوار به گلزنی‌های بیشتر است با این بازیکن در خصوص تمدید قرارداد با استقلال، رفتن فرهاد مجیدی، فصل پیش‌رو و هم بازی بودن با بازیکنی چون ژستد صحبت کردیم.

ابتدا در خصوص تمدید قرارداد با استقلال صحبت کن. حتماً انگیزه‌های زیادی برای ماندن در استقلال داشتی...

بله قطعاً. بعد از پایان فصل گذشته با خودم تصمیم گرفتم در فصل پیش‌ رو در استقلال بمانم و پیراهن این تیم را برای خودم حفظ کنم. پوشیدن پیراهن استقلال یک افتخار بزرگ برای من محسوب می‌شود و اگرچه کمی طول کشید اما بعد از تماس باشگاه به جلسه رفتم و قراردادم را دو فصل دیگر تمدید کردم.

از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتی؟

وقتی در تیم بزرگی مثل استقلال بازی کنید پیشنهادات مختلفی به دست شما می‌رسد. بله من هم پیشنهاداتی داشتم اما حقیقتاً به همه گفتم که منتظر وضعیتم در استقلال هستم. زیاد به جدایی از استقلال فکر نمی‌کردم و در نهایت هم قراردادم را با باشگاه تمدید کردم.

بلافاصله بعد از پایان فصل فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد و خوشحالی هواداران بعد از قهرمانی فقط یکی دو روز طول کشید. با ما هم‌عقیده هستی؟

ما سال گذشته تیم یکدست و خوبی داشتیم. تیم ما خیلی خوب بود و همه ارکان تیم خیلی تلاش کردند تا استقلال قهرمان شود. صادقانه بگویم که ما دوست داشتیم هواداران‌مان آخر فصل خوشحال باشند ولی با شما هم‌عقیده هستم که شادی آنها خیلی طول نکشید. در هر صورت این تصمیمی بود که آقای مجیدی گرفت و حالا ما باید در فصل جدید رو به جلو حرکت کنیم و به فکر آینده باشیم.

استقلال امسال را چطور می‌بینی؟ فکر می‌کنی این تیم مثل پارسال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟

هنوز که تیم ما کامل نشده و باشگاه در حال یارگیری است. اگر شاکله تیم ما حفظ شود و سه، چهار بازیکن خوب هم بگیریم شک نکنید که امسال می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

فصل گذشته تو هر وقت به زمین آمدی برای استقلال مؤثر بودی و برخی به تو لقب ذخیره طلایی دادند. خودت این لقب را می‌پسندی یا نه؟

نمی‌دانم چه بگویم. من همیشه با قلبم برای استقلال بازی کردم. چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه هر زمانی در زمین بودم سعی کردم تلاش کنم و در ادامه هم همین شرایط را خواهم داشت. هر بازیکنی دوست دارد فیکس بازی کند و این موضوع طبیعی است اما اگر ۵ دقیقه هم بازی کنم تلاش می‌کنم تا برای خودم فرصت بخرم و زمان بیشتری در ترکیب قرار بگیرم. اینکه می‌گویند ذخیره طلایی شاید فصل گذشته این مدلی بوده اما در کل دنبال فرصت هستم که در هر لحظه کارم را انجام بدهم.

به این موضوع فکر کرده‌ای که این روزها شرایط در خط حمله تیم ملی به شکلی است که فرصت قرار گرفتن نفراتی چون خودت در اردوها کار بسیار سختی است؟ این مسئله از انگیزه‌های تو و دیگر مهاجمان لیگ کم نمی‌کند؟

الحق که در تیم ملی ما بازیکنان بسیار باکیفیتی بازی می‌کنند و در خط جلو نفرات بسیار سرشناسی داریم. حضور نفرات خط حمله تیم ملی با آن کیفیت برای کشورمان هم یک افتخار محسوب می‌شود اما طبیعتاً باید انگیزه و امید داشته باشید تا موفق شوید. من هم بازیکن بی‌انگیزه‌ای نسیتم، تلاش می‌کنم، زحمت می‌کشم، کمتر وارد حاشیه می‌شوم تا یک روز موفق شوم.

این روزها پرسپولیس و سپاهان و فولاد نفرات خوبی را جذب کرده‌اند و از جمع شما هم دانشگر جدا شده، نگران نیستید که کارتان خیلی سخت می‌شود؟

ما تیمی هستیم که قهرمان لیگ شدیم و نفرات خیلی خوبی داریم. من کاری به تیم‌های دیگر ندارم، شما شک نکنید اگر چهار، پنج بازیکن خوب بگیریم تیمی قوی‌تر از فصل گذشته خواهیم شد. استقلال تیمی که با آن شکل، بدون باخت با انواع رکوردها قهرمان شده اگر چه نیاز به تقویت دارد ولی آن‌قدرها هم نیاز به سرو و صدا نداریم. من مطمئن هستم باشگاه در روزهای آینده شرایط کلی تیم را تغییر خواهد داد و با شروع بازی‌ها همان تیم مقتدر فصل گذشته را نشان خواهیم داد.

تو فصل قبل با ژستد همبازی بودی. به عنوان بازیکن هم پست، این بازیکن چه خصوصیاتی داشت؟

ژستد انسان خیلی خوبی بود. او یک بازیکن بارزومه بود که به فوتبال کشورمان آمد. یک گل مهم برای استقلال در دربی زد و جدا از فوتبال، انسانی با شخصیت بود. من همیشه با هم‌پستی‌ها خودم دوست صمیمی هستم و مشکلی با آنها ندارم. الان هم با ارسلان مطهری خیلی رفیقم. ژستد هم جزو دوستان خوبم محسوب می‌شد. مطمئناً نفراتی که به استقلال اضافه می‌شوند دوستان صمیمی ما خواهند شد و به هم کمک خواهیم کرد.

انگیزه آرمان رمضانی برای فصل جدید چیست؟

امسال دوست دارم هم بیشتر بازی کنم و هم بیشتر گل بزنم. قطعاً برای این کار تلاش می‌کنم و انگیزه زیادی دارم. موفقیت با استقلال و تکرار عنوان قهرمانی انگیزه شخصی من است. امیدوارم همه چیز به کام ما باشد.

کار کردن با ساپینتو را چطور می‌بینی؟ اصلاً از او شناختی داری؟

شناخت که نه اما او قطعاً مربی بزرگی است که در فوتبال اروپا مربیگری کرده است. رزومه این مربی خوب است و امیدوارم امسال به استقلال کمک کند تا موفق شویم.

و صحبت آخر...

از هواداران استقلال ممنون هستم که فصل گذشته خیلی به من کمک کردند و حامی‌ام بودند. وقتی قهرمانی را با آنها جشن گرفتیم تمام خستگی یک فصل از تنمان در رفت. امیدوارم امسال هم حمایت‌های آنها ادامه داشته باشد تا موفق شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار