رئیس سازمان سنجش:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ اواسط مرداد اعلام می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان سنجش اعلام کرد که بر اساس پیش‌بینی‌ها نتایج اولیه کنکور سراسری در اواسط مردادماه به‌صورت کارنامه منتشر شود.

کد مطلب: ۱۲۹۰۳۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۱ اواسط مرداد اعلام می‌شود

عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از حوزه کنکور سراسری ۱۴۰۱ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جمع خبرنگاران درباره میزان دریافت کارت کنکور از سوی داوطلبان گفت: تعداد یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ نفر در کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کرده‌اند که تاکنون یک میلیون و ۵۰ هزار نفر کارت خود را دریافت کرده‌اند. در روزهای آینده نیز داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان کارت خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان سنجش افزود: با توجه به برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی در روز پنجشنبه ۹ تیر و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در روز جمعه ۱۰ تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی، داوطلبان تا یک روز قبل از آزمون فرصت دارند پرینت کارت خود را دریافت کنند.

پورعباس درخصوص زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۱ گفت: پیش‌بینی می‌شود نتایج اولیه در اواسط مردادماه اعلام شود و کارنامه منتشر شود و انتخاب رشته از دهه سوم مردادماه انجام گیرد و نتایج نهایی اواخر شهریورماه اعلام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار