رقابت بیش از ۷۲ هزار داوطلب کنکور‌ در آذربایجان‌ شرقی

مراغه (پانا) - آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با رقابت بیش از ۷۲ هزار داوطلب در آذربایجان‌ شرقی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از ۷۲ هزار داوطلب کنکور‌ در آذربایجان‌ شرقی

آزمون سراسری ۱۴۰۱ با رقابت ۷۲هزار و ۹۱۵ داوطلب همزمان با سراسر کشور از امروز ۸ تیر در استان آذربایجان شرقی آغاز می‌شود که از این تعداد ۴۳۱۰۹ داوطلب زن و ۲۹۸۰۶داوطلب مرد هستند و به عبارت دیگر حدود ۶۰ درصد را دختران و ۴۰ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.

آزمون سراسری ۱۴۰۱ در آذربایجان شرقی در ۱۹شهر(آذرشهر، اسکو، اهر، بستان آباد، بناب، تبریز، جلفا، چاراویماق، سراب، شبستر، عجبشیر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، مهربان، میانه، هریس، هشترود) و در ۳۰ حوزه امتحانی استان از ۸ تا ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود.

آزمون گروه هنر صبح روز چهارشنبه ۸ تیر، گروه ریاضی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۹ تیر، گروه علوم تجربی صبح روز جمعه ۱۰ تیر و گروه زبان‌های خارجی صبح روز شنبه ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد همچنین به داوطلبان عزیز توصیه و تاکید می شود از آوردن لوازم الکترونیکی هوشمند از قبیل موبایل، ساعت هوشمند، و...سایر وسایل غیرمجاز خودداری کنند.

گفتنی است حوزه های امتحانی از ساعت ۳۰ :۶ صبح باز بوده و ضروری است داوطلبان با در دست داشتن لوازم ضروری از قبیل مداد سیاه نرم و پاک کن، کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار) در اسرع وقت به محل حوزه‌های امتحانی تعیین شده مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار