با حکم وزیر آموزش و پرورش

«مسعود حمیدی‌نژاد»، به سمت «مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان» منصوب شد

اهواز (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در حکمی، «مسعود حمیدی نژاد» را به سمت «مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان» منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
«مسعود حمیدی‌نژاد»، به سمت «مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان» منصوب شد

متن حکم یوسف نوری به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای مسعود حمیدی نژاد

با توجه به تعهد و مراتب شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور، رعایت اصول ((عدالت محوری))‌، ((انقلابی گری))، ((مردم داری))، ((پاکدستی و فساد ستیزی)) و ((قانون مداری)) دولت مردمی، عنایت به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و توجه ویژه به موارد زیر موفق و موید باشید.

-تکریم و پاسداشت مقام شامخ معلم و تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی و مرجعیت علمی معلمان و استفاده از فرصت ها و امکانات موجود برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی فرهنگیان استان.

-برنامه‌ریزی جهت ارتقای شایستگی های حرفه ای و تخصصی معلمان و بهبود و اصلاح روش‌های آموزش مبتنی بر مختصات زیست بوم جدید.

-ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و استفاده بهینه از منابع ارزشمند انسانی در جهت تحقق اهداف تعلیم و تربیت.

-اتخاذ تدابیر لازم برای دسترسی کلیه دانش آموزان به آموزش های برخوردار از کیفیت با تاکید بر تقویت دوره ابتدایی و حمایت از تربیت اوان کودکی.

-جلب مشارکت و همکاری عوامل سهیم و موثر در تعالی تربیت با تاکید بر تقویت نقش و مسئولیت شورای مدرسه، شورای آموزش و پرورش شهرستان و استان، انجمن های اولیا و مربیان، گروه های علمی و آموزشی معلمان‌ و تشکل‌های دانش‌آموزی و جامعه خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار.

-ارتقای نقش مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله و برنامه ریزی و آشنایی و انس و دانش آموزان با فرهنگ و آداب و رسوم، حرف و مشاغل، هنر و هنرمندان، تاریخ و تمدن و مفاخر علمی و فرهنگی در چارچوب اسناد تحولی.

-اصلاح و بهبود نظام مشاوره و هدایت تحصیلی و توجه به توسعه متوازن رشته ها و شاخص ها با تاکید بر آمایش سرزمین تحولات و نیازهای بازار کار در آینده.

-استقرار نظام پایش و ارزشیابی عملکرد کارکنان در کلیه سطوح و ارائه بازخوردهای موثر سازنده و به موقع به آنها.

-جوانگرایی و ایجاد ثبات در مدیریت و زمینه‌سازی برای حضور فعال و موثر نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی و مشورت خواهی مطلوب از فرهیختگان، صاحبنظران و پیشکسوتان در تصمیم گیری ها.

-اتخاذ تدابیر لازم برای اجرای دقیق قوانین؛ مقررات و بخشنامه های ابلاغی با تاکید بر مستندسازی اموال و املاک متعلق به آموزش و پرورش، مولدسازی آنها و پیشگیری از فساد در همه انواع آن.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار