مدیرعامل بنیاد بین‌المللی عاشورا:

سازمان‌های بین‎‌المللی حقوق بشر از کدام مردم در جهان حمایت می‌کنند

اسلامشهر (پانا) - مدیرعامل بنیاد بین‌المللی عاشورا درمراسم هفتم‌تیر شهرستان اسلامشهرگفت سازمان‌های بین‌المللی که به نام حمایت از حقوق بشر توسط عوامل سلطه‌گر ایجاد‌شده‌اند، در حال سکوت هستند و هیچ گونه دفاعی از مردم مظلوم جهان نمی‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان‌های بین‎‌المللی حقوق بشر از کدام مردم در جهان حمایت می‌کنند

آیت‌الله محمد حسن اختری، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی عاشورا در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر و هفته حقوق بشر آمریکایی که در مرکز امامت اردوگاه شهید غلامی سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر برگزار شد، با نکوداشت یاد و خاطره شهید دکتر آیت‌الله بهشتی اظهار کرد: حوادثی که در فاصله بین هفتم تا دوازدهم تیر سال ۱۳۶۰ در کشور از جمله،ترور نافرجام رهبری، شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، حمله موشکی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری، حمله هوایی به سردشت و شهادت آیت‌الله محمد صدوقی روی داد، با هدف اخلال در نظام اساس رخ داد که با خنثی شدن این توطئه‌ها نظام اسلامی در ادامه با قدرت پیش رفت.

وی در ادامه افزود: همه‌گان می‌بایست به این حوادث تاریخ انقلاب اسلامی نگاه عبرت‌آمیز همراه با زنده‌داشتن یاد و خاطره رویدادهای انقلاب داشته باشیم و البته درست است در دوران کنونی کشور ما شرایط سخت معیشتی و اقتصادی وجود دارد و عده‌ای چپاول‌گر در حال سوء استفاده اقتصادی هستند و می بایست با حمایت از نظام توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنیم.

مدیر عامل بنیادبین‌المللی عاشورا تصریح کرد: چرا در تمامی مسائلی که در دنیا اتفاق می‌افتد از جمله کشتار مردم مظلوم فلسطین، یمن، آفریقا و... که در این ماجراها تنها مسلمانان نیستند که به شهادت می‌رسند، چرا سازمان‌های بین‌المللی که به نام حمایت از حقوق بشر توسط عوامل سلطه‌گر ایجاد‌شده‌اند، در حال سکوت هستند و هیچ گونه دفاعی از مردم مظلوم جهان نمی‌کنند.

در این مراسم پس از سخنرانی حجت الاسلام محمد رضا عباسی رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته قضائیه، از قضات و کارکنان دادگستری شهرستان اسلامشهر که فرزند شهید هستند، تجلیل شد و سپس تابلو نقاشی منتخب دانش‌آموز مسابقات هفت تیر توسط مدیریت آموزش و پرورش به رئیس دادگستری اهدا شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار