تشکیل ستاد اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - ستاد اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ با هدف بررسی و تدوین برنامه‌های طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان تشکیل شد‌.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ستاد اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان شهرستان کوهرنگ

در این برنامه که با حضور علی یوسفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، معاونان و کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان، مدیران مراکز مجری طرح اوقات فراغت تابستانی و نماینده بسیج دانش آموزی برگزار شد مصوباتی در راستای اجرای مطلوب برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان به تصویب اعضا رسید.

علی یوسفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در خصوص اهمیت طرح اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان گفت:
اوقات فراغت در تابستان از بسترهای مهم برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و فراگیران براساس شش ساحت سند تحول بنیادین است.

همچنین رضا شیروانی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان در حاشیه این نشست در خصوص مصوبات جلسه ستاد اوقات فراغت تابستانی گفت: در این نشست ضمن بررسی چالش های پیش رو در اجرای فعالیت ها، بیش از ۳۰ پایگاه اوقات فراغت پیش بینی و مقرر شد مصوبات جلسه به همراه شیوه نامه بومی، به پایگاه های شهرستان ارسال شود تا برنامه اوقات فراغت جذاب، متناسب با نیاز مخاطب، همراه با آموزش های مهارتی و حرفه ای، اقتصادی و اشتغال زایی، فرهنگی هنری و مهارت ارتباطی برای دانش آموزان با مشارکت نهادهای برون سازمانی و سایر دستگاه‌های مربوط در تابستان 1401 اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار