معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی با توجه به نیازهای کنونی دانش‌آموزان باشد

زنجان (پانا) - معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در برنامه افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی، توجه به برنامه‌های اوقات فراغت را مطالبه عمومی خانواده‌ها عنوان کرد و گفت باید با توجه با نیازهای جسمی ، روانی و اخلاقی دانش‌آموزان برنامه‌های متنوع برنامه‌ریزی شود.

کد مطلب: ۱۲۹۰۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی با توجه به نیازهای کنونی دانش‌آموزان باشد

ابولفضل رفیعی، معاون امنیت سیاسی استاندار استان زنجان در مراسم افتتاحیه فعالیت های تابستانه گفت: برنامه های تابستانه و اوقات فراغت از موضوعات مورد مطالبه تمامی خانواده های دانش آموزان است.

وی تابستان را فرصت مناسبی برای پرداختن به برنامه های تربیتی دانشت و افزود: موضوعات و برنامه های متنوع و با نشاط و باید با نیازهای جسمی و معنوی و اخلاقی دانش آموزان متناسب باشد.

رفیعی در ادامه چند نکته حائز اهمیت برای برنامه های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: اولین نکته این است که در برنامه های اوقات فراغت برای دانش آموز است و باید بستری مهیا کنیم تا حضور آنها را در این عرصه بیشتر شود. دوم ، جذابیت برنامه ها برای بیشتر شدن انگیزه دانش آموزان مورد توجه گیرد. سوم، از اقدامات آماری پرهیز شود مورد اخر و ضمن توجه به مهارت آموزی دانش آموزان، باید پیگیر تمرکز مدیریتی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار