ارائه 1708 خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

تهران (پانا) - رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران گفت 1708 مورد خدمت حقوقی در 3 ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران ارائه شده است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه 1708 خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ولی اله محمدی، با تبریک هفته قوه قضائیه ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال 1708 نفر از خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برخوردار شده اند.

وی افزود: این خدمات شامل تنظیم اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدت و نیکوکار است.

محمدی با بیان اینکه در این مدت زمان 167 میز حقوقی در سطح استان تهران برپا شده است،افزود: در این راستا 157 وکیل نیکوکار با کمیته امداد در استان تهران همکاری دارند.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان ،خاطرنشان کرد: وکلای نیکوکار در هفته به صورت متناوب در مجموعه کمیته امداد استان تهران حضور دارند و مددجویان به آنها مراجعه کرده و این خدمات حقوقی و قضایی را دریافت می‌کنند.

وی،بیان کرد: از جمله برنامه‌های کمیته امداد در استان تهران برای مددجویان، مشاوره و خدمات حقوقی و قضایی است؛ مشکل حقوقی مددجویان در بسیاری موارد از طریق کمک وکلای نیکوکار حل می‌شود و موجب احقاق حق آنها شده و آرامش را به آنها بر می‌گردانند.

محمدی در پایان به برنامه های این اداره به مناسبت هفته قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و هیأت همراه به مددجویانی که دارای مشکلات حقوقی در محاکم هستند یا مدعی ضایع شدن حق و حقوق خود در محاکم قضایی هستند و سایر افراد متقاضی خدمات حقوقی و معاضدت قضایی مشکلات خود را بیان می کنند و اقدامات لازم برای آنها انجام خواهد شد.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران،اظهار کرد: پرونده‌های مربوط به مسائل خانوادگی و امور حسبی، بیشترین موضوعات مرتبط با خدمات حقوقی و قضایی مددجویان تحت حمایت این نهاد را شامل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار